Skal jeg være bekymret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.462 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. december 2012

Leyla94

Hjælp, jeg følte i morges at jeg have en klump i halsen da jeg så prøvede og spytte det op fik jeg dette resultat. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2012

VØS

Rose22 skriver:

Hjælp, jeg følte i morges at jeg have en klump i halsen da jeg så prøvede og spytte det op fik jeg dette resultat. 

Jeg ville nok lige give lægen et kald
Men det er ikke sikkert at det er noget at bekymre sig over, synes bare det er bedre at være på den sikre side

Anmeld

14. december 2012

Satans

Ad

Har du været snottet / haft næseblod?

Jeg er så "heldig" at have opsnappet mig en omgang halsbetændelse / forkølelse, og mine slimhinder i næsen er ret følsomme pga. graviditeten, så jeg har tit næseblod   Derfor kan jeg også kværke nogen lidt mindre "sjove" ting op

Anmeld

14. december 2012

Leyla94

Satans skriver:

Ad

Har du været snottet / haft næseblod?

Jeg er så "heldig" at have opsnappet mig en omgang halsbetændelse / forkølelse, og mine slimhinder i næsen er ret følsomme pga. graviditeten, så jeg har tit næseblod   Derfor kan jeg også kværke nogen lidt mindre "sjove" ting op

Ja aaad synes jeg også det er. 

Jo jeg blødte i næsen i nat men det lagdd jeg ikke mærke til, det var min næsepiercing som jeg kom til at røre ved tror jeg.. Også da jeg stod op skete det her så. Kan det være derfor? 

Anmeld

14. december 2012

An&Jo

Sådan ser mine "hakkere" ud hvis jeg har haft næseblod..

Du kan godt have haft en smule næseblod uden at opdage det mens du sov.. og så er det meget normalt, men hvis du er meget nervøs, så ville jeg da lige ringe til lægen og forhøre mig..

Anmeld

14. december 2012

Satans

Rose22 skriver:

Ja aaad synes jeg også det er. 

Jo jeg blødte i næsen i nat men det lagdd jeg ikke mærke til, det var min næsepiercing som jeg kom til at røre ved tror jeg.. Også da jeg stod op skete det her så. Kan det være derfor? 

Ja, det kan sagtens være derfor

Anmeld

14. december 2012

Leyla94

An&Jo skriver:

Sådan ser mine "hakkere" ud hvis jeg har haft næseblod..

Du kan godt have haft en smule næseblod uden at opdage det mens du sov.. og så er det meget normalt, men hvis du er meget nervøs, så ville jeg da lige ringe til lægen og forhøre mig..

ok så det nok pga den næseblod jeg havde i nat. Ingen bekymringer Tak for det 

Anmeld

14. december 2012

Leyla94

Satans skriver:

Ja, det kan sagtens være derfor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.