hvor mange penge giver i jeres børn for i julegave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2012

Laulund87

Lærke&Liam. skriver:

Storsøster ca 1000-1500 gætter jeg på den ender med og liams gave kostede 40kr og så får han 300kr på børneopsparingen for han fatter intet af gaver i år

Ihh hvad får Lærke?? Bliver helt nysgerrig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2012

Tennamor

Har stemt 400-700..

Vores datter på 19 mdr får for 650 kr. Vores søn på 3 måneder får for væsentligt mindre, da han ikke forstår gaveræset..

Anmeld

16. december 2012

HeidiØ

Ka+Ma=Be skriver:

Har stemt blankt, da mit svar er 0,-
Benjamin mangler ikke noget og skal nok få masser af gaver af sine bedsteforældre

Samme svar som dig

Anmeld

16. december 2012

Koen.

Laulund87 skriver:

Ihh hvad får Lærke?? Bliver helt nysgerrig

En brio dukkevogn og askepots slot i duplo og så løber det vist lidt højere op da jeg skal i build a Bear shoppen i løbet af ugen, er sikker på Thea mangler lidt udstyr

Anmeld

16. december 2012

Laulund87

Lærke&Liam. skriver:

En brio dukkevogn og askepots slot i duplo og så løber det vist lidt højere op da jeg skal i build a Bear shoppen i løbet af ugen, er sikker på Thea mangler lidt udstyr

Maria har jo også lige fået Brio dukkevognen, det er et kæmpe hit! Hvad farve er den?

Jamen det går jo ikke at yndlingsbamsen mangler noget

Anmeld

16. december 2012

Koen.

Laulund87 skriver:

Maria har jo også lige fået Brio dukkevognen, det er et kæmpe hit! Hvad farve er den?

Jamen det går jo ikke at yndlingsbamsen mangler noget

Det ved jeg faktisk ikke for det er Martin der har købt den og snyderen vil ikke sige det fordi jeg så os bliver overrasket

Åh nej, ej men jeg siger dig hun er invalid pga den Bjørn, alt bliver gjort med hende under armen

Anmeld

16. december 2012

Laulund87

Lærke&Liam. skriver:

Det ved jeg faktisk ikke for det er Martin der har købt den og snyderen vil ikke sige det fordi jeg så os bliver overrasket

Åh nej, ej men jeg siger dig hun er invalid pga den Bjørn, alt bliver gjort med hende under armen

Ej hvad bilder han sig ind

Åhh det er sødt Maria er ikke så vild med sine, men hun har jo også stadig 4 stk så de er nok ikke så spændende.. Men hun skal dog sove en på hver sin side af hovedet

Anmeld

16. december 2012

Koen.

Laulund87 skriver:

Ej hvad bilder han sig ind

Åhh det er sødt Maria er ikke så vild med sine, men hun har jo også stadig 4 stk så de er nok ikke så spændende.. Men hun skal dog sove en på hver sin side af hovedet

Præcis snyder siger jeg bare

Ååh jeg er os selv vild med Thea

Anmeld

16. december 2012

Laulund87

Lærke&Liam. skriver:

Præcis snyder siger jeg bare

Ååh jeg er os selv vild med Thea

Ja et lille billede på FB viser tydeligt at du også er ret vild med Thea

Anmeld

16. december 2012

Koen.

Laulund87 skriver:

Ja et lille billede på FB viser tydeligt at du også er ret vild med Thea

Haha det var dagen efter tandudtrækningen så det var efter virkninger af bedøvelsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.