hvor mange penge giver i jeres børn for i julegave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2012

Bonderøvens kone

Vi giver for 200-300 kr til hvert barn. (Vi har 3)

Simpelthen fordi at det er hvad der er råd til!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2012

FogL

Har købt en bobles kylling og en New Generals heldragt - hun er kun 10 måneder og forstår alligevel ikke rigtig noget af det. Så det er jo egentlig i bund og grund mest for os egen skyld. Næste år bliver der muligvis lidt mere

Anmeld

16. december 2012

Koen.

Storsøster ca 1000-1500 gætter jeg på den ender med og liams gave kostede 40kr og så får han 300kr på børneopsparingen for han fatter intet af gaver i år

Anmeld

16. december 2012

smutti1975

Her får de for ca 350-450 kr + adventsgaver til 30 -100 kr (det skal være noget de kan bruge). Jakob er vist den af ungerne der har fået mest af os til jul i år, hvis vi tæller prisen på advents gaver med.

Vi køber aldrig tøj eller "brugsting" til jul, det får de når de mangler. Selvom Nanna og Karoline er tvillinger, får de ikke på samme tid. Karoline har f.eks. lige fået ny seng.

Anmeld

16. december 2012

MaleneG

Hold da op, der er store svingninger i beløb.. 

Melissa får for ca. 300 kr i år, fordelt på 4 små pakker. 

Egentlig tænkte jeg ikke som sådan på pris i den forstand, men mere hvad hun ønskede sig, og så var det jo bare bonus at jeg kunne gøre det i en prisklasse, hvor jeg ikke skal have ondt i pengepungen flere måneder efter. 

Anmeld

16. december 2012

Mor til Ella

michelledam skriver:

hej piger.

blev lige inspireret af tråden hvor mange gaver giver i jeres børn.

hvor mange penge giver i jeres børn julegaver for?

Har et maks beløb på 1000 kr

Hun får for 545,-

Er faktisk overrasket over at så mange er over 1000 kr Når vi hele tiden snakker krise ovs.

Anmeld

16. december 2012

4kløver

Med 5 unger + de andre der skal ha gaver så højst 500 kr. Men samme tider mere. Vis h&m sætter deres tøj ned inden jul ryger der altid et sæt tøj med..

Anmeld

16. december 2012

AnnaK89

Vi har ikke et fast beløb, det er mere hvad vi falder over eller hvad vi synes de mangler

I år blev det for 300 kr hver.
Men det kunne lige så vel have været både mere eller mindre - sidste år fik Lærke fx. for 600 kr

Anmeld

16. december 2012

Faith

De 2 store får for 300 kr hver, og den lille får for 180 kr. Vi har ikke så mange penge at gøre med denne jul. Men er også ret sikker på at de er fløjtende ligeglade med hvad det har kostet. Min erfaring er at de ikke gider de store dyre ting. De har hver et par solbriller med biler på, og dem sover de med om natten. Det er deres kæreste eje. Dem og så deres cykelhjelme

Anmeld

16. december 2012

christina92

michelledam skriver:

hej piger.

blev lige inspireret af tråden hvor mange gaver giver i jeres børn.

hvor mange penge giver i jeres børn julegaver for?

så længe vi kun har Carolina, giver vi den gave vi synes hun skal have og hun har brug for  Om det så er en ting til 150 kr. eller til 1000 kr. betyder ikke så meget for os.

I år blev det en blooming bath til 300 kr. som hun fik i november måned

Vi er begge studerende og går sq ikke så meget op i hvor meget vi giver for. vi har eller ikke fast gavebudget til hinanden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.