Veloverstået MD i dag! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

245 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. december 2012

UnderCover37

Som lovet herinde så er der update! 

Vi har været til en dejlig MD scanning i dag og vores lille dreng er helt perfekt  

- det tog noget tid før hun kunne være helt sikker på at hjertet ikke fejler noget pga hans måde at ligge på derinde - han foretrækker at ligge med ryggen ud mod min mave; dvs med ryggen til scanneren og ikke helt nem at arbejde med

Han var ret så stædig og bare så skøn at se på - vi fik desværre ikke rigtigt set hans ansigt for han gemte sig men han er nu bare dejlig!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2012

Camillos

UnderCover35 skriver:

Som lovet herinde så er der update! 

Vi har været til en dejlig MD scanning i dag og vores lille dreng er helt perfekt  

- det tog noget tid før hun kunne være helt sikker på at hjertet ikke fejler noget pga hans måde at ligge på derinde - han foretrækker at ligge med ryggen ud mod min mave; dvs med ryggen til scanneren og ikke helt nem at arbejde med

Han var ret så stædig og bare så skøn at se på - vi fik desværre ikke rigtigt set hans ansigt for han gemte sig men han er nu bare dejlig!!! 

allerede md scanning søde<  det er gået stærkt synes jeg stort tiælykke med jeres  fine dreng

Anmeld

13. december 2012

UnderCover37

Camillos skriver:

allerede md scanning søde<  det er gået stærkt synes jeg stort tiælykke med jeres  fine dreng

Tusind tak! 

Ja det går faktisk stærkt men det er HELT OK

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.