Fødsel førstegangsfødende, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Kære alle,

jeg er ved at nærme mig terminsdagen, og ville høre, hvor mange af jer førstegangsfødende, der fødte før terminsdato og evt. hvor længe før?

Jeg fødte 39+5 - jeg blev sat i gang dagen før, da jeg ikke måtte gå terminen ud 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2012

Giraffen

Anonym skriver:

Kære alle,

jeg er ved at nærme mig terminsdagen, og ville høre, hvor mange af jer førstegangsfødende, der fødte før terminsdato og evt. hvor længe før?

fødte 38+1 - men der var ingen forvarsel, jeg gik bare i veer - 10 timer senere var jeg på skejby og 5 cm åben, men uden hindeløsning og jm tog vandet "manuelt" under veerne

men jeg begyndte at bløde lidt da jeg var et par cm åben og jeg tror slimproppen gik over et par dage en uges tid i forvejen

Anmeld

14. december 2012

LauraL

Uha jeg sidder her og bliver helt stresset... Synes godt nok mange af jer føder før tid...
Jeg er også førstegangs og er idag 33+4 og bare slet ikk klar til at han skal komme endnu... Men mon ikk også han venter til efter jul og nytår... ??
Jeg synes bare næsten altid man hører at førstegangs fødende ofte går over termin......

Anmeld

14. december 2012

Doffie

jeg fødte 2 dage før - 39+5 

Anmeld

14. december 2012

Zelinasmor

Fødte 38+3

Anmeld

14. december 2012

Masig

Kære alle,

Jeg fødte 19 dage før termin... 37+2

Anmeld

14. december 2012

Tulle28

Andet barn men første fødsel (fik PKS med nr. 1) - fødte 41+3.

Anmeld

14. december 2012

An&Jo

jeg fødte 38+4 efter mange ugers optakt..

Anmeld

14. december 2012

NoName

Vandet gik 39+0 men fik ingen veer.

Blev sat i gang med drop 39+1 og fødte 4 timer senere

Anmeld

14. december 2012

Mortiltodrenge

Jeg fødte 3 uger før tid - 37+0, efter vandafgang  En stor dreng på 55 cm og 3614 gr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.