Ønsker mig (lidt) en...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. december 2012

Anonym trådstarter

Pige, vi er omgivet af drenge, min bror har 1 dreng, mandens bror har 4 drenge, jeg er selv ud af en børneflok med 4 drenge og mig og min mand har 2 brødre , som har drenge og vi har selv 3 DRENGE, der er drenge overalt i familien og de er fantastiske, nu jeg gravd og ku faktsk godt lide tanken om en pige, måske fordi det er den sidste, måske ford alle har drenge, men men men hvis det blir endnu en dreng, få han da også massere af mysser og krammer

Men send li lidt pgestøv den her ved, just in case  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2012

JS<3

Det er også hyggeligt med sådan en lille prinsesse, men en dreng var nu også meget velkommen her (:

Anmeld

13. december 2012

DitteFisk

Anonym skriver:

Pige, vi er omgivet af drenge, min bror har 1 dreng, mandens bror har 4 drenge, jeg er selv ud af en børneflok med 4 drenge og mig og min mand har 2 brødre , som har drenge og vi har selv 3 DRENGE, der er drenge overalt i familien og de er fantastiske, nu jeg gravd og ku faktsk godt lide tanken om en pige, måske fordi det er den sidste, måske ford alle har drenge, men men men hvis det blir endnu en dreng, få han da også massere af mysser og krammer

Selvom jeg helst vil sige at det da er fuldstændig ligemeget om det bliver en dreng eller en pige, så længe babyen har det godt - så kender jeg da lidt tanken. Der er lige kommet nogle drenge i træk i familien omkring os (og min egen søn ), og så føles det da lidt hyggeligt at der nu kommer en pige, selvom jeg absolut ikke havde været skuffet, hvis der nu kom en dreng til.
- Jeg venter en pige. Så jeg kan godt sende lidt pige-støv  

Anmeld

14. december 2012

MortilElias2010

Anonym skriver:

Kunne godt unde dig en lille prinsesse i al det drengeunivers  Hvor vildt egentligt! 

Er en pige og har en søster, så kan godt sende dig lidt piget støv denne gang 

Hvornår ved du besked? 

Anmeld

14. december 2012

miig1989

Anonym skriver:

Du får da lige noget pige støv

Og med alle de drenge kan du så ikke sende noget drengestøv herhen :p

Anmeld

14. december 2012

Anonym trådstarter

miig1989 skriver:

Du får da lige noget pige støv

Og med alle de drenge kan du så ikke sende noget drengestøv herhen :p

Uh, jo, du modtager hermed en MASSE drenge støv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.