Resevere DRU chihuahua hvalpe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2012

W&M <3

GønskE skriver:

tak <3 du kan bå at spare, de først salgsklar til slut marts - start april hehe

de kan være lidt dyre at købe, men til genglæd, kan jeg ikke finde billgere hund at have  

Ja okay Men må nok hellere spare sammen til andre ting så Får forhåbenligt snart en ny lejlighed .. hehe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

mth1987

GønskE skriver:

Chihuahua, Så kan de RESEVERES! DRU STAMBOG

Vi forventer ægte chihuahua hvalpe sidst i Januar. 

Farverne vil vi mene er black/tan eller choko/tan

Moren er black/tan (på billedet) faren er choko/tan. (Chihuahua1414.mimisite.dk) der kan i se ham. Han hedder Marley, i kan også se hans stambog. Han avler choko, hvis tæven er chokobærer, og det er Jessi. 

Hvalpene vil være med DRU stambog, sundheds tjekket, chippet, registreret i Dansk Hunde Register, vaccineret, fået ormekur og loppekur. 

Når de flytter hjemmefra vil der blive skrevet kontrakt, da vi vil ha mulighed for at købe vores hvalpe tilbage, hvis ny ejer skal sælge, der vil være billeder og film af hvalpen, en mappe med den enkle hvalps papir - hvordan den har udviklet sig, en lille startspakke med foder, tæppe, tyggepinde, mad-vand skåle, og hvad jeg finder på af hygge ting. 

Prisen er ikke til at sige nu, det bliver alt efter den enkle hvalps udvikling. Alt mellem 5000 og 9000,-

*en tæve er reseveret :-)

Hold op hvor den ligner min lille chihuahua  

Anmeld

17. december 2012

Gardenia

GønskE skriver:

Chihuahua, Så kan de RESEVERES! DRU STAMBOG

Vi forventer ægte chihuahua hvalpe sidst i Januar. 

Farverne vil vi mene er black/tan eller choko/tan

Moren er black/tan (på billedet) faren er choko/tan. (Chihuahua1414.mimisite.dk) der kan i se ham. Han hedder Marley, i kan også se hans stambog. Han avler choko, hvis tæven er chokobærer, og det er Jessi. 

Hvalpene vil være med DRU stambog, sundheds tjekket, chippet, registreret i Dansk Hunde Register, vaccineret, fået ormekur og loppekur. 

Når de flytter hjemmefra vil der blive skrevet kontrakt, da vi vil ha mulighed for at købe vores hvalpe tilbage, hvis ny ejer skal sælge, der vil være billeder og film af hvalpen, en mappe med den enkle hvalps papir - hvordan den har udviklet sig, en lille startspakke med foder, tæppe, tyggepinde, mad-vand skåle, og hvad jeg finder på af hygge ting. 

Prisen er ikke til at sige nu, det bliver alt efter den enkle hvalps udvikling. Alt mellem 5000 og 9000,-

*en tæve er reseveret :-)

Det forstår jeg ikke helt, kan du forklare? (Det markeret med rødt)

Anmeld

18. december 2012

GønskE

Faith skriver:

Årh du kan ikke være bekendt at lægge sådan en tråd ind!

Ønsker mig brændende en chihuahua! Og har gjort det længe!

Desværre må jeg ikke for manden. Vi har i forvejen den dejligste Cavalier king charles spaniel, og min mand mener det er rigeligt. Er ikke enig!

Håber du finder de bedste familier til dem!

Mange tak! Det også en skøn hund! Og især, fordi man faktisk godt kan forme dem som man vil min egen tæve (moren og hende på billedet) blev renlig med det samme, og hverken gør eller noget - og er så god ved børn!

Anmeld

18. december 2012

GønskE

Gardenia skriver:

Det forstår jeg ikke helt, kan du forklare? (Det markeret med rødt)

Jeps: 

hvis hun føder en med fejlbid eller sådan, så kan den aldrig bruges til udstilling eller avl, så den ikke dyr - men stadig med fuld stambog

føder hun derimod en tæve, der bare går rent igennem alt, og du kan se, at dens muligheder er i top, så den det dyrere

Anmeld

18. december 2012

GønskE

mth1987 skriver:

Hold op hvor den ligner min lille chihuahua  

Tak. Ja de skønne

Anmeld

18. marts 2013

Ines

Jeg ville lige høre hvad det er for en race chihuahua du har på billedet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.