Resevere DRU chihuahua hvalpe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.985 visninger
16 svar
0 synes godt om
13. december 2012

GønskE

Chihuahua, Så kan de RESEVERES! DRU STAMBOG

Vi forventer ægte chihuahua hvalpe sidst i Januar. 

Farverne vil vi mene er black/tan eller choko/tan

Moren er black/tan (på billedet) faren er choko/tan. (Chihuahua1414.mimisite.dk) der kan i se ham. Han hedder Marley, i kan også se hans stambog. Han avler choko, hvis tæven er chokobærer, og det er Jessi. 

Hvalpene vil være med DRU stambog, sundheds tjekket, chippet, registreret i Dansk Hunde Register, vaccineret, fået ormekur og loppekur. 

Når de flytter hjemmefra vil der blive skrevet kontrakt, da vi vil ha mulighed for at købe vores hvalpe tilbage, hvis ny ejer skal sælge, der vil være billeder og film af hvalpen, en mappe med den enkle hvalps papir - hvordan den har udviklet sig, en lille startspakke med foder, tæppe, tyggepinde, mad-vand skåle, og hvad jeg finder på af hygge ting. 

Prisen er ikke til at sige nu, det bliver alt efter den enkle hvalps udvikling. Alt mellem 5000 og 9000,-

*en tæve er reseveret :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2012

M&N

GønskE skriver:

Moren er black/tan (på billedet) faren er choko/tan. (Chihuahua1414.mimisite.dk) der kan i se ham. Han hedder Marley, i kan også se hans stambog. Han avler choko, hvis tæven er chokobærer, og det er Jessi. 

Hvalpene vil være med DRU stambog, sundheds tjekket, chippet, registreret i Dansk Hunde Register, vaccineret, fået ormekur og loppekur. 

Når de flytter hjemmefra vil der blive skrevet kontrakt, da vi vil ha mulighed for at købe vores hvalpe tilbage, hvis ny ejer skal sælge, der vil være billeder og film af hvalpen, en mappe med den enkle hvalps papir - hvordan den har udviklet sig, en lille startspakke med foder, tæppe, tyggepinde, mad-vand skåle, og hvad jeg finder på af hygge ting. 

Prisen er ikke til at sige nu, det bliver alt efter den enkle hvalps udvikling. Alt mellem 5000 og 9000,-

Ihh en fin basse

Det er så dejligt at have hvalpe og et skønt arbejde  

Havde selv 3 stk papillon hvalpe i sommers..  God fornøjelse og håber du får dem solgt til de rette!

Anmeld

13. december 2012

GønskE

BabyWish2012 <3 skriver:

Ihh en fin basse

Det er så dejligt at have hvalpe og et skønt arbejde  

Havde selv 3 stk papillon hvalpe i sommers..  God fornøjelse og håber du får dem solgt til de rette!

Mange tak

det også en skøn hund! 

Sælger dem kun til 'de rette' vil hellere beholde dem selv, end at de kommer hen til nogen jeg ikke er tryg ved

Anmeld

13. december 2012

M&N

GønskE skriver:

Mange tak

det også en skøn hund! 

Sælger dem kun til 'de rette' vil hellere beholde dem selv, end at de kommer hen til nogen jeg ikke er tryg ved

Helt bestemt Skønne små væsner. Det er vildt at se dem udvikle sig så meget, at de får personlighed, leger og får øjne. Det er simpelthen så stor en opgave - men gjorde det gerne igen!

Synes det var vildt at være en del af vores Bailey's fødsel, hun var musestille og det var så stort at se hende ligge der og presse - og se hende i rollen som mor og hvilken ro der er, når de alle er kommet

Er helt enig - vi var også meget varsomme hvem vores hvalpe kom ud til, om de har nok information om hvalpene osv

Anmeld

13. december 2012

GønskE

BabyWish2012 <3 skriver:

Helt bestemt Skønne små væsner. Det er vildt at se dem udvikle sig så meget, at de får personlighed, leger og får øjne. Det er simpelthen så stor en opgave - men gjorde det gerne igen!

Synes det var vildt at være en del af vores Bailey's fødsel, hun var musestille og det var så stort at se hende ligge der og presse - og se hende i rollen som mor og hvilken ro der er, når de alle er kommet

Er helt enig - vi var også meget varsomme hvem vores hvalpe kom ud til, om de har nok information om hvalpene osv

Lige præcis. Glæder mig også rigtig meget!  

Anmeld

13. december 2012

GønskE

Obs. Det koster ikke noget at resevere dem

Anmeld

13. december 2012

W&M <3

Ihh bare man dog havde de penge.. 

Sådan en lille lækker hvalp ville passe perfekt ind vores lille familie..

Håber du finder et godt hjem til dem

Anmeld

13. december 2012

W&M <3

GønskE skriver:

Hov glemte at citere dig i mit indlæg ovenover og ku ikke rette det

Anmeld

14. december 2012

GønskE

W&M <3 skriver:

Ihh bare man dog havde de penge.. 

Sådan en lille lækker hvalp ville passe perfekt ind vores lille familie..

Håber du finder et godt hjem til dem

tak <3 du kan bå at spare, de først salgsklar til slut marts - start april hehe

de kan være lidt dyre at købe, men til genglæd, kan jeg ikke finde billgere hund at have  

Anmeld

15. december 2012

Faith

Årh du kan ikke være bekendt at lægge sådan en tråd ind!

Ønsker mig brændende en chihuahua! Og har gjort det længe!

Desværre må jeg ikke for manden. Vi har i forvejen den dejligste Cavalier king charles spaniel, og min mand mener det er rigeligt. Er ikke enig!

Håber du finder de bedste familier til dem!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.