su ændring - hjæææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2012

Kofoed.

Kitty-Katten skriver:

Nan får ikke dobbelt su fordi man er enlig? Du kan få Ca 2500 kr i forsørgertillæg, som du selv skal søge. Og så er der nogle sulån for enlige, men er jo lån.

Hun for dobbelt su som enlig hilsen en der er enlig på su

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2012

Kofoed.

Du skal modtage ekstra ordinært børneTILSKUD for at kunne for dobbelt su. Hvis du for det, så skal du inde på "min su" registre dig som enlig.

Anmeld

14. december 2012

Carl-Emil's mor

Kofoed. skriver:

Du skal modtage ekstra ordinært børneTILSKUD for at kunne for dobbelt su. Hvis du for det, så skal du inde på "min su" registre dig som enlig.

og nu spørg jeg rigtig rigtig krævende og rigtig rigtig dumt HVOR gør jeg dog det? Kan simpelthen ikke finde rundt i det :/

afleverede du også sådan en udskrevet side til dit uddannelses sted?

tak for din tid og dit forløbige svar

Anmeld

15. december 2012

Kofoed.

Carl-Emil's mor skriver:

og nu spørg jeg rigtig rigtig krævende og rigtig rigtig dumt HVOR gør jeg dog det? Kan simpelthen ikke finde rundt i det :/

afleverede du også sådan en udskrevet side til dit uddannelses sted?

tak for din tid og dit forløbige svar

Altså børnetilskudet eller suen? Hehe..

Anmeld

15. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Du skal gå ned på dit borgerservice/eller ringe til dem og sige at du vil søge det tilskud du kan få til SU fordi du er enlig mor :-) Når det er gjort og de har registreret det på SU, kan du gå ind og søge om forsørgersatsen :-D Mener det var sådan jeg gjorde 

Anmeld

15. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Du skal gå ned på dit borgerservice/eller ringe til dem og sige at du vil søge det tilskud du kan få til SU fordi du er enlig mor :-) Når det er gjort og de har registreret det på SU, kan du gå ind og søge om forsørgersatsen :-D Mener det var sådan jeg gjorde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.