Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Akmese skriver: Jo tak, til NF kunne sygeplejersken godt forstå at jeg havde meget kvalme og opkastninger for den er simpelthen så aktiv ! men det er jo kun dejligt.. Okay jeg har nemlig også læst at det er pigerne der gir mest kvalme, hvis man da tror på den slags hvis det er så kan du finde mig på fb så kan jeg melde dig ind, gruppen er nemlig hemmelig da det stadig ikke er alle der har offentliggjort deres graviditeter jeg hedder Anne Akmese det er da lidt mere personligt at skrive derinde
Jo tak, til NF kunne sygeplejersken godt forstå at jeg havde meget kvalme og opkastninger for den er simpelthen så aktiv ! men det er jo kun dejligt..
Okay jeg har nemlig også læst at det er pigerne der gir mest kvalme, hvis man da tror på den slags
hvis det er så kan du finde mig på fb så kan jeg melde dig ind, gruppen er nemlig hemmelig da det stadig ikke er alle der har offentliggjort deres graviditeter jeg hedder Anne Akmese det er da lidt mere personligt at skrive derinde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
VØS skriver: Ja det er rigtigt, har sendt dig en anmodning nu Hvem skal du have med til scanningen?
Ja det er rigtigt, har sendt dig en anmodning nu Hvem skal du have med til scanningen?
min mand og mor ! dejligt så er vi da et medlem mere
Akmese skriver: min mand og mor ! dejligt så er vi da et medlem mere
VØS skriver: Ja, mange tak for hjælpen Glæder mig til at høre/læse hvad i finder inde i maven senere på dagen alt hvad jeg kan for at de kan give et tydligt svar
Ja, mange tak for hjælpen Glæder mig til at høre/læse hvad i finder inde i maven senere på dagen alt hvad jeg kan for at de kan give et tydligt svar
Det var da så lidt kun hyggeligt ! tusind tak ! håber godt nok også selv den ikke er genert
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128