Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Finder nok først ud af det i slut januar, når jeg skal MD scannes
Men det er da rigtig spændende hvad det bliver
Kia2013 skriver: Finder nok først ud af det i slut januar, når jeg skal MD scannes Men det er da rigtig spændende hvad det bliver
VØS skriver: Ja, jeg synes det bliver nemmere at knytte sig til den lille guldklump, når man ved hvad der gemmer sig af godt Jeg var til kønsscanning i går og kunne se at min hule gemmer på en lille pige har en søn fra juni 2011 og lille pigen skulle gerne komme i slut maj næste år
Ja, jeg synes det bliver nemmere at knytte sig til den lille guldklump, når man ved hvad der gemmer sig af godt Jeg var til kønsscanning i går og kunne se at min hule gemmer på en lille pige har en søn fra juni 2011 og lille pigen skulle gerne komme i slut maj næste år
Hvor langt var du henne igår ? pg tillykke med den lille pige ! jeg skal selv ha en i morgen og der er jeg 15+2 håber jo meget på han kan se hvad den lille er ..
Akmese skriver: Hvor langt var du henne igår ? pg tillykke med den lille pige ! jeg skal selv ha en i morgen og der er jeg 15+2 håber jo meget på han kan se hvad den lille er ..
VØS skriver: Jeg var 15+6 og hun var slet ikke i tvivl om kønnet Uhhhh det bliver spændende at se hvad du gemmer på Har du noget ide/fornemmelse om hvilket køn den lille guldklump her?
Jeg var 15+6 og hun var slet ikke i tvivl om kønnet Uhhhh det bliver spændende at se hvad du gemmer på Har du noget ide/fornemmelse om hvilket køn den lille guldklump her?
Okay jeg håber sådan jeg kommer ud med samme resultat som dig .. Bliver skuffet hvis de ikke kan se det ... Hmm jamen jeg har altid troet dreng .. Men har gået op og ned af min mand og mor som bare VED det er en pige Pigenavnet er på plads mens de mener jeg ikke skal spekulerer på et drengenavn så det bliver rigtig spændende
Akmese skriver: Okay jeg håber sådan jeg kommer ud med samme resultat som dig .. Bliver skuffet hvis de ikke kan se det ... Hmm jamen jeg har altid troet dreng .. Men har gået op og ned af min mand og mor som bare VED det er en pige Pigenavnet er på plads mens de mener jeg ikke skal spekulerer på et drengenavn så det bliver rigtig spændende
VØS skriver: Er du blevet klogere? eller hvornår skal scanningen ske.Jeg var også sikker på en dreng da jeg ventede min søn medens alle andre mente at det var en pige, spå, du kan jo sagtens have ret
Er du blevet klogere? eller hvornår skal scanningen ske.Jeg var også sikker på en dreng da jeg ventede min søn medens alle andre mente at det var en pige, spå, du kan jo sagtens have ret
Nej ikke endnu desværre, det er først kl 16:45 ! men den har gjort opmærksom på sig selv ved at gi mig rigtig meget kvalme her til morgen ! så det er godt nok , så ved jeg da den er aktiv, så må vi håbe den spjætter godt med benene senere ! ja, jeg er egentlig ret ligeglad med om det bliver det ene eler det andet. Men min mand har bare ført sig frem med at han VED det er en pige og vil slet ikke kunne holde ud at høre på ham hvis han får ret vil få stukket "told you sooooo" i hovedet i flere måneder
Men hvor er det bare skønt med en af hver, har du kunne mærke de der berømte forskelle i din graviditet så ? du er da ikke medlem af vores lille beskedne FB gruppe er du ?? og ellers er det pinligt jeg spørg, men de brugernavne driller mig lidt engang imellem...
Akmese skriver: Nej ikke endnu desværre, det er først kl 16:45 ! men den har gjort opmærksom på sig selv ved at gi mig rigtig meget kvalme her til morgen ! så det er godt nok , så ved jeg da den er aktiv, så må vi håbe den spjætter godt med benene senere ! ja, jeg er egentlig ret ligeglad med om det bliver det ene eler det andet. Men min mand har bare ført sig frem med at han VED det er en pige og vil slet ikke kunne holde ud at høre på ham hvis han får ret vil få stukket "told you sooooo" i hovedet i flere måneder Men hvor er det bare skønt med en af hver, har du kunne mærke de der berømte forskelle i din graviditet så ? du er da ikke medlem af vores lille beskedne FB gruppe er du ?? og ellers er det pinligt jeg spørg, men de brugernavne driller mig lidt engang imellem...
VØS skriver: Dejligt med lidt bekræftelse fra den lille guldklump Jeg havde kvalme og opkast i starten af begge graviditer men synes den har været værst denne gang (med lille pigen). Og så har jeg flere humørsvingninger denne gang, men de er begge blevet bedre med hensyn til kvalme osv. efter de 13 uger Nej jeg er ikke med på FB gruppen, har ikke lige kunne finde vejen der ind
Dejligt med lidt bekræftelse fra den lille guldklump Jeg havde kvalme og opkast i starten af begge graviditer men synes den har været værst denne gang (med lille pigen). Og så har jeg flere humørsvingninger denne gang, men de er begge blevet bedre med hensyn til kvalme osv. efter de 13 uger Nej jeg er ikke med på FB gruppen, har ikke lige kunne finde vejen der ind
Jo tak, til NF kunne sygeplejersken godt forstå at jeg havde meget kvalme og opkastninger for den er simpelthen så aktiv ! men det er jo kun dejligt..
Okay jeg har nemlig også læst at det er pigerne der gir mest kvalme, hvis man da tror på den slags
hvis det er så kan du finde mig på fb så kan jeg melde dig ind, gruppen er nemlig hemmelig da det stadig ikke er alle der har offentliggjort deres graviditeter jeg hedder Anne Akmese det er da lidt mere personligt at skrive derinde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128