Hvornår begynder man på jern?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. december 2012

banana3

Som overskriften lyder ;-) lige nu tager jeg gravitamin + 2 fiskeolie (det var en pakke med begge dele) men er det ikke noget med at jeg skal tage Jern også? Og hvornår ? Og er der andet jeg skal tage ? På forhånd tak dejlige damer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2012

MyLove E

banana3 skriver:

Som overskriften lyder ;-) lige nu tager jeg gravitamin + 2 fiskeolie (det var en pakke med begge dele) men er det ikke noget med at jeg skal tage Jern også? Og hvornår ? Og er der andet jeg skal tage ? På forhånd tak dejlige damer

Jeg tro det er uge 10:-)

Anmeld

13. december 2012

Miss BananaHammock

banana3 skriver:

Det er fra uge 10 man anbefaler jern.

Jeg måtte supplere med kalk også, da jeg ikke får nok mælkeprodukter

Anmeld

13. december 2012

Miss Church

banana3 skriver:

Det anbefales fra uge 10 Jeg startede dog selv lidt før, pga. svimmelhed. 

Ligesom Miss BananaHammock, har jeg også taget ekstra kalk, da jeg har haft problemer med at drikke mælk og spise mælkeprodukter under graviditeten.

Anmeld

13. december 2012

banana3

Miss Church skriver:

Det anbefales fra uge 10 Jeg startede dog selv lidt før, pga. svimmelhed. 

Ligesom Miss BananaHammock, har jeg også taget ekstra kalk, da jeg har haft problemer med at drikke mælk og spise mælkeprodukter under graviditeten.

Tusind tak for svar, her ryger der et par glas mælk ned om dagen, skummemælk, men det er vel lige meget hvilken mælk ;-)

Hvilke jern-piller vil i anbefale ? :-) fortsætter man med gravitamin HELE graviditeten?? :-)

Anmeld

13. december 2012

Fenja09

banana3 skriver:

Du kan tage jern fra uge 10 og skummetmælk er helt fint som kalk, så det behøver du ikke tage. Gravitamin kan tages gennem hele graviditeten

/Fenja

Anmeld

13. december 2012

banana3

Fenja09 skriver:

Du kan tage jern fra uge 10 og skummetmælk er helt fint som kalk, så det behøver du ikke tage. Gravitamin kan tages gennem hele graviditeten

/Fenja

Tusind tak

Anmeld

13. december 2012

Miss Church

banana3 skriver:

Tusind tak for svar, her ryger der et par glas mælk ned om dagen, skummemælk, men det er vel lige meget hvilken mælk ;-)

Hvilke jern-piller vil i anbefale ? :-) fortsætter man med gravitamin HELE graviditeten?? :-)

Jeg tager aprovit jern. Tror jeg de hedder de er til en fornuftig pris.

Man kan tage gravitamin hele graviditeten, men efter NF, kan du godt vælge at tage almindelige vitaminpiller. Jeg har dog valgt at fortsætte med dem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.