skal jeg droppe denne "veninde"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

tak for dit svar. og nej det har du ret i.. holder bare utrolig meget af hende.. men er bare så skuffet over hende...

Tjah du er jo desværre nok nødt til at sige til dig selv, at du nok desværre ikke betyder lige så meget for hende, for så havde hun brugt meget mere krudt på at få det til at fungere!

Du har meget mere glæde af, at bruge noget krudt på gode mennesker, der vil dig 100% og jeg er sikker på, at der er mange andre mennsker som har fortjent dit venskab meget mere end hun har!

Det er en hård erkendelse! Men jeg tror, at hvis du får taget det valg, og vælger hende fra! Så får du ro inde i dig selv, og så kan du bruge dit krudt på dem der fortjener det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2012

FogL

Jeg synes jeres venskab er mere et bekendtskab. Eller, sådan lyder det i hvert fald. Har selv nogle veninder, hvor jeg har den fornemmelse. De er veninder som jeg har været sammen med i tykt og tyndt det meste af mit liv, indtil jeg flyttede, blev gift og fik et barn. Efter det, og de stadig bor hjemme, og stadig lever teenlivet, har vi bare intet tilfælles mere! Ved godt din situation ikke er helt den samme, da din veninde også har børn, og derfor burde i have lidt at snakke om. I min situation er det dog mere et spørgsmål om forskellige interresser og mål!
Hæng fast i de veninder der betyder noget for dig, og som gør dig godt (og som du har noget at snakke om, med!)

Anmeld

13. december 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Tjah du er jo desværre nok nødt til at sige til dig selv, at du nok desværre ikke betyder lige så meget for hende, for så havde hun brugt meget mere krudt på at få det til at fungere!

Du har meget mere glæde af, at bruge noget krudt på gode mennesker, der vil dig 100% og jeg er sikker på, at der er mange andre mennsker som har fortjent dit venskab meget mere end hun har!

Det er en hård erkendelse! Men jeg tror, at hvis du får taget det valg, og vælger hende fra! Så får du ro inde i dig selv, og så kan du bruge dit krudt på dem der fortjener det!

du har så ret.. og det er helt rigtigt at jeg vil få mere ro... men problemet ligger nok også i at jeg faktisk ikke rigtig har nogen veninder. har et par stykker jeg lige snakker med en gang i mellem.. men det er også det... alt hvad jeg havde forsvandt i forbindelse med at jeg fik barn og fik en skade så jeg ikke lige har mulighed som mange andre nok har, til at ses ofte.. da jeg først fra dag til dag kan vudere hvordan jeg har det. og om jeg kan magte at skulle besøge nogen...
det er nok det der gør mest ondt.. men nej jeg vil hellere undvære end at blive ved med at blive så skuffet og såret.

Anmeld

13. december 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

du har så ret.. og det er helt rigtigt at jeg vil få mere ro... men problemet ligger nok også i at jeg faktisk ikke rigtig har nogen veninder. har et par stykker jeg lige snakker med en gang i mellem.. men det er også det... alt hvad jeg havde forsvandt i forbindelse med at jeg fik barn og fik en skade så jeg ikke lige har mulighed som mange andre nok har, til at ses ofte.. da jeg først fra dag til dag kan vudere hvordan jeg har det. og om jeg kan magte at skulle besøge nogen...
det er nok det der gør mest ondt.. men nej jeg vil hellere undvære end at blive ved med at blive så skuffet og såret.

Det kan jeg godt se, men denne "veninde" har jo heller ikke været der for dig!

Så må du hellere bruge de kræfter på at finde nogle nye og gode venskaber! Det er selvfølgelig svært, at opbygge noget nyt, men måske der er nogle herinde, der kunne være gode og som ville kunne sætte sig ind i din situation!

Jeg håber godt nok, at du kan få nogle andre gode veninder, der er god for dig!

Anmeld

13. december 2012

Doffie

Jeg har ikk læst de andre svar, men jeg synes du skal droppe al kontakt til hende. Hun virker umiddelbart ikke til at ville jeres venskab så meget som du.

jeg havde droppet hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.