Av av!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

283 visninger
2 svar
0 synes godt om
12. december 2012

Carolinemama

Jeg vågner med ondt i lænden og hofterne om natten og helt ned i ballerne.

Når jeg står op fra sengen om morgenen gør det så ondt selvom jeg har slappet af i kroppen hele natten 

Om morgenen når jeg sidder og drikker min morgenkaffe og spiser min morgenmad og jeg så skal rejse mig fra sofaen, puha det gør nas. Så hjælper gå turen lige lidt på vej til job også er den der igen hvis jeg står for meget op så skal jeg have hvil

Når jeg sidder for længe på computeren gør det helt vildt ondt og det går helt op i ryggen og helt ned i benene også er den der igen igen så skal jeg lige ligge mig lidt ned for at hvile også kan jeg rejse mig lidt igen og sådan køre det ellers bare 

Nogle der har prøvet lign ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2012

B&J

nu ved jeg ikke hvad seng du har men måske skulle du prøve at ligge på noget blødt hvis du ikke gør det

og ellers kan det jo være iskias nerven der driller dig hvis du har lavet for meget, og den kan godt gøre ondt i noget langt stykke tid og den gør ondt

Anmeld

13. december 2012

lenemor77

Carolinemama skriver:

Jeg vågner med ondt i lænden og hofterne om natten og helt ned i ballerne.

Når jeg står op fra sengen om morgenen gør det så ondt selvom jeg har slappet af i kroppen hele natten 

Om morgenen når jeg sidder og drikker min morgenkaffe og spiser min morgenmad og jeg så skal rejse mig fra sofaen, puha det gør nas. Så hjælper gå turen lige lidt på vej til job også er den der igen hvis jeg står for meget op så skal jeg have hvil

Når jeg sidder for længe på computeren gør det helt vildt ondt og det går helt op i ryggen og helt ned i benene også er den der igen igen så skal jeg lige ligge mig lidt ned for at hvile også kan jeg rejse mig lidt igen og sådan køre det ellers bare 

Nogle der har prøvet lign ?

Ja - desværre. Jeg kan endda vågne om natten, fordi jeg skal vende mig.

I løbet af dagen har jeg også ondt i lysken ved venstre ben. Det gør så ondt, at jeg glemmer at trække vejret, når jeg skal tage de første skridt.

Har forsøgt mig med fys, men det gjorde ingen forskel. Ej heller svømning - eller bare ophold i varmt vand.

Nu har jeg accepteret, at sådan er det bare, og at det bliver bedre når jeg har født.... Og at jeg skal huske at lytte til min krop - bare engang imellem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.