Næsten konstant hård livmoder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.584 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. december 2012

livhemdrup

Min livmoder har de sidste par uge været hård næsten konstant undrer mig meget over dette og det gør ondt når den er hård. Mærker dog stadig lillebror dagligt. 

Andre der har prøvet det?

Er i uge 30

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2012

M&N

livhemdrup skriver:

Min livmoder har de sidste par uge været hård næsten konstant undrer mig meget over dette og det gør ondt når den er hård. Mærker dog stadig lillebror dagligt. 

Andre der har prøvet det?

Er i uge 30

Kan det være plukveer?

Har ikke rigtig nogen bud, da jeg aldrig selv har oplevet plukveer eller smerter ved at have "hård livmoder/mave" - når jeg står op bliver min mave også helt "stram og hård", lillepigen har det fint og tror det er helt normalt - det sagde min JM ihvertfald.

Men måske du skulle spørge lægen eller til dit næste JM besøg hvad det kan skyldes?

Anmeld

12. december 2012

M&N

Er forresten selv i uge 29.

Anmeld

12. december 2012

livhemdrup

BabyWish2012 <3 skriver:

Kan det være plukveer?

Har ikke rigtig nogen bud, da jeg aldrig selv har oplevet plukveer eller smerter ved at have "hård livmoder/mave" - når jeg står op bliver min mave også helt "stram og hård", lillepigen har det fint og tror det er helt normalt - det sagde min JM ihvertfald.

Men måske du skulle spørge lægen eller til dit næste JM besøg hvad det kan skyldes?

Ku være jeg skulle spørge på sygehuset på mandag. Da jeg er flere gangs fødende kommer jeg kun til jm tre gange og næste gang er i januar måned. Undrede mig blot da jeg ik har prøvet det i de andre graviditeter. 

Anmeld

12. december 2012

M&N

livhemdrup skriver:

Ku være jeg skulle spørge på sygehuset på mandag. Da jeg er flere gangs fødende kommer jeg kun til jm tre gange og næste gang er i januar måned. Undrede mig blot da jeg ik har prøvet det i de andre graviditeter. 

God idé lige at få en JM's vurdering på det.. Især når du ikke har prøvet det før.

Du kan altid ringe op til dit JM center og hører om du kan få et hurtigt tjek!

Anmeld

12. december 2012

livhemdrup

BabyWish2012 <3 skriver:

God idé lige at få en JM's vurdering på det.. Især når du ikke har prøvet det før.

Du kan altid ringe op til dit JM center og hører om du kan få et hurtigt tjek!

Ja det jo det. Tror jeg ringer til dem imorgen. 

Anmeld

12. december 2012

M&N

livhemdrup skriver:

Ja det jo det. Tror jeg ringer til dem imorgen. 

Det synes jeg er en rigtig god idé

Du må lige give en melding hvis du har tid og lyst!

Anmeld

12. december 2012

livhemdrup

BabyWish2012 <3 skriver:

Det synes jeg er en rigtig god idé

Du må lige give en melding hvis du har tid og lyst!

Skal jeg nok. 

Anmeld

12. december 2012

Nitz - <3 David

Det lyder meget som plukveer / sammentrækninger. Livmoderen trækker sig sammen for at træne til fødslen.. Jeg havde mange i min graviditet. helt fra uge 13 ca.
Jeg har dog aldrig døjet med at de gjorde ondt.. Kun da jeg gik i fødsel (i uge 29) hvor jeg troede at det bare var plukveer.. Men på FG kunne de så fortælle at det var rigtige veer..
jeg ville nok lige ringe til JM eller lægen imorgen hvis de fortsat gør ondt.. For det må de helst ikke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.