Klikker absolut ikke med jm, men eftersom det er tredje barn regner jeg ikke med at have synderligt brug for hende så bider det lidt i mig jeg har jo styr på det meste selv, ved hvad jeg vil og ikke vil og føler ikke behov for at stille spørgsmål om amning, fødsel osv for alt ser fint ud, og ja, snakker minimalt med hende da jeg bare ikke føler den der 'klik' lad os da snakke om alt og intet for hyggens skyld agtigt. Nu har hun så fået det til jeg er en indelukket mut og trist person - jeg er simpelthen målløs! Jeg er nok alt andet end indelukket og trist og mut, jeg er ovenud LYKKELIG. Men idag har jeg fået meddelt at hun føler sig nødsaget til at sætte en masse igang mht chance for fødselsdep, mit overskud til baby, min interesse i baby + ekstra sp besøg osv- noget jeg bare aldrig har lidt af eller haft brug for. Altså vi er et gift par, med hus, to børn, arbejde og skøn familie, så jeg er som sådan ikke bekymret. Bare chokkeret over at man kan ta så meget fejl. Nu er jeg bare så sur på mig selv over jeg ikke skiftede jm da jeg havde chancen og følte vi manglede det der 'bånd'. Ih! Det vil jo se helt forkert ud hvis jeg skifter nu, men for pokker det bliver akavet at se hende på fredag.
Anmeld