nogen der ved?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

257 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. december 2012

Mariajny

jeg er i 32+0 og mit mål på maven var 26 men det var det også for 11 dage siden ! er det normalt ??
Mit BT er let forhøjet, men acceptabelt.
Prinsessen skønnede de på sygehuset den 29/11 til 1349g i dag er hun skønnet ved lægen til 1550g (dog er hun stadig for lille)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2012

Mariajny

Mariajny skriver:

jeg er i 32+0 og mit mål på maven var 26 men det var det også for 11 dage siden ! er det normalt ??
Prinsessen skønnede de på sygehuset den 29/11 til 1349g i dag er hun skønnet ved lægen til 1550g (dog er hun stadig for lille)

Hov så var der forresten også hvideblodlegmer i min urin denne gang, ved ikke helt hvad det betyder

Anmeld

12. december 2012

Mariajny

opsa

Anmeld

12. december 2012

LBK

Mariajny skriver:

Jeg er i uge 31+ og mit mål er 31. Det var normalt sagde JM. ved scanning i sidste uge blev baby målt til at veje 1750 g.

Hvide blodlegemer i urinen er Leucocytter og det er for det meste altid tegn på urinvejsinfektion. 

Anmeld

12. december 2012

Mariajny

LBK skriver:

Jeg er i uge 31+ og mit mål er 31. Det var normalt sagde JM. ved scanning i sidste uge blev baby målt til at veje 1750 g.

Hvide blodlegemer i urinen er Leucocytter og det er for det meste altid tegn på urinvejsinfektion. 

okay.. vildt nok at min så er så lille kun 26....
så ringer han sikkert når urinen har været til dyrkning..
prinsessen vejer som sagt 1600g ved lægen i dag og er det lille i forhold til din..

Anmeld

12. december 2012

LBK

Mariajny skriver:

okay.. vildt nok at min så er så lille kun 26....
så ringer han sikkert når urinen har været til dyrkning..
prinsessen vejer som sagt 1600g ved lægen i dag og er det lille i forhold til din..

Ja de regner ud fra at dit symfyse mål skal være samme antal cm som du er i. Altså 31 cm i uge 31.

Jeg ved ikke om din er "for lille". I forhold til min er den da lidt lille. Men ifølge bøgerne skal de i uge 32 være mellem 1600-1800 g. Så ligger din baby ikke bare lige på grænsen???

Anmeld

12. december 2012

Mariajny

LBK skriver:

Ja de regner ud fra at dit symfyse mål skal være samme antal cm som du er i. Altså 31 cm i uge 31.

Jeg ved ikke om din er "for lille". I forhold til min er den da lidt lille. Men ifølge bøgerne skal de i uge 32 være mellem 1600-1800 g. Så ligger din baby ikke bare lige på grænsen???

okay det vidste jeg ikke, at det var på den måde.. jeg skal på sygehuset næste fredag til en vækst scanning, så må vi se hvad de siger.. lægen sagde til mig i dag, at man overhovdet ikke kunne gå ud fra vægten når den blev skønnet på den måde. sygehuset ville være meget mere nøjagtig da de kan måle osv.

Anmeld

12. december 2012

LBK

Mariajny skriver:

okay det vidste jeg ikke, at det var på den måde.. jeg skal på sygehuset næste fredag til en vækst scanning, så må vi se hvad de siger.. lægen sagde til mig i dag, at man overhovdet ikke kunne gå ud fra vægten når den blev skønnet på den måde. sygehuset ville være meget mere nøjagtig da de kan måle osv.

Det må du jo stole på og jeg tog gerne imod en ekstra scanning ;0) 

Anmeld

12. december 2012

Mariajny

LBK skriver:

ja det gør jeg også til hver en tid.. så dejligt at se prinsessen

Anmeld

12. december 2012

LBK

LBK skriver:

Ville lige tilføje at jeg da personligt også tror mere på skanningerne.. End symfyse mål og  udregninger derfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.