18+4 lillepigen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2012

Elin_Maria

FrkZier skriver:

TTa

tror at grunden til folk siger du ikke ser gravid ud, er at du jo faktisk stadig er slank - selvom din mave er vokset.. der er jo egentlig mange der har en mave, uden at være gravide, du bare så heldig at du er gravid og de tænker nok ikke så forfærdelig meget over hvor meget den vokser fra uge til  uge, hvis du forstår hvad jeg prøver at sige?

- men når man kigger på dine billeder kan man sagtens se den er vokset, og jeg synes den er fiiiiiin

Tak :-) meget søde ord til mig. Dejligt! Du er meget sød mod lille mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2012

Hulubulu86

Du er da tydeligt gravid, med en super smuk mave.

Mange tror at man skal ligne en hval når man er gravid, så de synes ikke man ser gravid ud medmindre det hele bliver større og du er jo stadig flot slank at se på.

Du er større end jeg var da jeg var omkring de 30 uger henne (man kunne stortset ikke se en mave medmindre jeg lige havde spist) og folk troede heller ikke jeg var gravid førend de så hvordan han bevægede sig derinde, man kunne se arme og ben ''rulle'' under huden som om jeg havde en lille alien i maven 

Nyd din smukke mave

Anmeld

17. december 2012

Elin_Maria

UmmA skriver:

Du er da tydeligt gravid, med en super smuk mave.

Mange tror at man skal ligne en hval når man er gravid, så de synes ikke man ser gravid ud medmindre det hele bliver større og du er jo stadig flot slank at se på.

Du er større end jeg var da jeg var omkring de 30 uger henne (man kunne stortset ikke se en mave medmindre jeg lige havde spist) og folk troede heller ikke jeg var gravid førend de så hvordan han bevægede sig derinde, man kunne se arme og ben ''rulle'' under huden som om jeg havde en lille alien i maven 

Nyd din smukke mave

Tusind tak :-) elsker min mave. Lyder helt vildt med din mave. Ville jeg godt have set.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.