18+4 lillepigen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.499 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. december 2012

Elin_Maria

Folk siger de ikke kan se jeg er gravid, men det kan jeg i hvert fald mærke. Lillepigen sparker fra sig ca. Hvert 3. Kvarter og det at komme op af sofaen er allerede blevet svært. Men jeg eeeelsker det!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2012

Dorthe1986

Elin_Maria skriver:

Folk siger de ikke kan se jeg er gravid, men det kan jeg i hvert fald mærke. Lillepigen sparker fra sig ca. Hvert 3. Kvarter og det at komme op af sofaen er allerede blevet svært. Men jeg eeeelsker det!

Så er folk da blinde Det er da en tydelig og fin babyhule du har dig der

Anmeld

12. december 2012

JS<3

Sikke en fin mave (: min voksede også først omkring uge 25 MEN så gik det også bare stærkt 

Anmeld

12. december 2012

mommy1991

Elin_Maria skriver:

Jeg kan sagtens se det - og maven ser brandgodt ud! 

Anmeld

12. december 2012

M&N

Elin_Maria skriver:

Ih hvor er du bare fin med den sødeste lille mave! Åhh altså!

Skønt at baby pigen sparker og har det godt inde i hulen! Kan trøste dig med at min mave også først begyndte at vise sig for alvor da jeg kom over på den anden side af uge 20 så du skal nok nå og få en rigtig flot gravid mave! 

Anmeld

12. december 2012

lilledittemor

Elin_Maria skriver:

EJ! hvem kan ikke se at du er gravid?!
Det er kun når du sidder ned du kan skjule det eller med alt dit overtøj på

Du er SÅ flot

Anmeld

13. december 2012

Elin_Maria

Ditte_Marie skriver:

G

EJ! hvem kan ikke se at du er gravid?!
Det er kun når du sidder ned du kan skjule det eller med alt dit overtøj på

Du er SÅ flot

Folk i skolen :-) nic mærkede hende sparke lige før. Iiih <3 han lagde hånden på for hyggens skyld og så puffede hun lige ud i hånden på ham flere gange. Jeg er helt høj!

Anmeld

15. december 2012

lilledittemor

Elin_Maria skriver:

Folk i skolen :-) nic mærkede hende sparke lige før. Iiih <3 han lagde hånden på for hyggens skyld og så puffede hun lige ud i hånden på ham flere gange. Jeg er helt høj!

Åh hvor dejligt. Jeg kan godt huske det.. Den lever man længe på

Anmeld

15. december 2012

FrkZier

Elin_Maria skriver:

tror at grunden til folk siger du ikke ser gravid ud, er at du jo faktisk stadig er slank - selvom din mave er vokset.. der er jo egentlig mange der har en mave, uden at være gravide, du bare så heldig at du er gravid og de tænker nok ikke så forfærdelig meget over hvor meget den vokser fra uge til  uge, hvis du forstår hvad jeg prøver at sige?

- men når man kigger på dine billeder kan man sagtens se den er vokset, og jeg synes den er fiiiiiin

Anmeld

15. december 2012

Pige2009

Fin lille hule du har da en fin mave. Jeg var flad som en pandekage, da jeg var lige så langt henne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.