ENDELIG en positiv scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

743 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. december 2012

Melanie Bjerre

Jeg har nu været til 3 scanninger...

Den første var indenvendig og for 14 dage siden på sygehuset, der var intet at se og derfor fik jeg tager 2 blodprøver med 3 dages mellemrum for at se om mit HCG tal var steget. Dagen efter den sidste blodprøve ringede lægen og sagde at mit HCG tal var steget fra 600 til 3.000 på 3 dage, så det hele så fint ud og jeg kunne godt regne med at jeg var normal gravid.

I mandags var jeg så til scanning hos egen læge, det var uden på, men der var intet at se, han kunne ikke finde baby ;/ Hans sekretær bad mig (inden jeg skulle scannes) om at lægge en tis prøve, og lægen mente at det var derfor, altså at min blære var tom og derfor lå livmoderen langt nede, han tog en ekstra blodprøve for at se om mit HCG tal var steget yderligere.

Dagen efter, altså igår ringer han og siger at mit HCG var steget til 37.000, så det var godt, og jeg skulle komme ned og blive scannet igen, UDEN at tisse først. Vi kom derned og han scannede mig, DER LÅ BABYEN, man kunne ligså tydelig se dens form med hovedet og kroppen osv, et Mirakel, Det var fantastisk <3

Jeg ville bare lige ud med en god nyhed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2012

AnthonsMor

Endelig!!

Tillykke!

Anmeld

12. december 2012

Miss Kat

Åh hvor dejligt for jer.  Glædelig jul! 

Anmeld

12. december 2012

Nulle123

Ej, hvor skønt Dejligt at alt var, som det skulle være

Hvor langt er du så henne?

Anmeld

12. december 2012

M&N

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... Tillykke

Anmeld

12. december 2012

Miss Church

Melanie Bjerre skriver:

Jeg har nu været til 3 scanninger...

Den første var indenvendig og for 14 dage siden på sygehuset, der var intet at se og derfor fik jeg tager 2 blodprøver med 3 dages mellemrum for at se om mit HCG tal var steget. Dagen efter den sidste blodprøve ringede lægen og sagde at mit HCG tal var steget fra 600 til 3.000 på 3 dage, så det hele så fint ud og jeg kunne godt regne med at jeg var normal gravid.

I mandags var jeg så til scanning hos egen læge, det var uden på, men der var intet at se, han kunne ikke finde baby ;/ Hans sekretær bad mig (inden jeg skulle scannes) om at lægge en tis prøve, og lægen mente at det var derfor, altså at min blære var tom og derfor lå livmoderen langt nede, han tog en ekstra blodprøve for at se om mit HCG tal var steget yderligere.

Dagen efter, altså igår ringer han og siger at mit HCG var steget til 37.000, så det var godt, og jeg skulle komme ned og blive scannet igen, UDEN at tisse først. Vi kom derned og han scannede mig, DER LÅ BABYEN, man kunne ligså tydelig se dens form med hovedet og kroppen osv, et Mirakel, Det var fantastisk <3

Jeg ville bare lige ud med en god nyhed

Hvor var det dejligt for jer! Sikke en lettelse 

Anmeld

12. december 2012

Melanie Bjerre

RikkeThygesen skriver:

Endelig!!

Tillykke!

Mange tak 

Anmeld

12. december 2012

Melanie Bjerre

Miss Kat skriver:

Åh hvor dejligt for jer.  Glædelig jul! 

Tak, også glædelig jul til dig

Anmeld

12. december 2012

Melanie Bjerre

Nulle123 skriver:

Ej, hvor skønt Dejligt at alt var, som det skulle være

Hvor langt er du så henne?

Jaa, det er virkelig lækkert 

Jeg er i 9. uge, 8+6 idag 

Anmeld

12. december 2012

Melanie Bjerre

BabyWish2012 <3 skriver:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... Tillykke

Taaak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.