Fod hånd og mund syge.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.393 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. december 2012

LBK

Det har min søsters pige...

Jeg er gravid i uge 32. Både min datter og jeg har været sammen med min søsters datter to gange inden for de sidste 14 dage. 

De opdagede sygdommen i mandags. 

Jeg er fuldt ud opmærksom på min datter. Men Min datters DP sagde i dag da vi kom til at snakke om det, at jeg skulle passe på da det kunne smitte mit barn i maven. ???

Strakts flyver jeg hjem på nettet og dette er der meget delte meninger om. Nogle steder står der at det KAN smitte mit barn og at man skal kontakte lægen eller JM, og andre steder står der at der ikke er nogen risiko.

NOGLE DER HAR ERFARINGER MED DETTE???

(skal nemlig også være sammen med min søster + familie på lørdag) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2012

Dorthe1986

LBK skriver:

Det har min søsters pige...

Jeg er gravid i uge 32. Både min datter og jeg har været sammen med min søsters datter to gange inden for de sidste 14 dage. 

De opdagede sygdommen i mandags. 

Jeg er fuldt ud opmærksom på min datter. Men Min datters DP sagde i dag da vi kom til at snakke om det, at jeg skulle passe på da det kunne smitte mit barn i maven. ???

Strakts flyver jeg hjem på nettet og dette er der meget delte meninger om. Nogle steder står der at det KAN smitte mit barn og at man skal kontakte lægen eller JM, og andre steder står der at der ikke er nogen risiko.

NOGLE DER HAR ERFARINGER MED DETTE???

(skal nemlig også være sammen med min søster + familie på lørdag) 

hvis jeg var dig ville jeg ringe til din egen læge og jordemoder for at høre ad

Anmeld

12. december 2012

LBK

Dorthe1986 skriver:

hvis jeg var dig ville jeg ringe til din egen læge og jordemoder for at høre ad

Det overvejer jeg bestemt også, ville såmænd bare høre om nogle havde erfaringer med dette???

Anmeld

12. december 2012

Dorthe1986

LBK skriver:

Det overvejer jeg bestemt også, ville såmænd bare høre om nogle havde erfaringer med dette???

Kan jeg godt forstå. Men tænker at du sikkert får delte meninger herindefra også

Anmeld

12. december 2012

LBK

Dorthe1986 skriver:

Kan jeg godt forstå. Men tænker at du sikkert får delte meninger herindefra også

Temmelig sikkert 

Anmeld

12. december 2012

grinny

Jeg ved ikke så meget om det, men min svigerinde havde det da hun var 20 uger henne (sådan ca) og hun fik af vide at hun ikke skulle være bange, og det gik da også over igen.

Nu er hun 37 uger henne og baby har det fint 

Anmeld

12. december 2012

LBK

grinny skriver:

Jeg ved ikke så meget om det, men min svigerinde havde det da hun var 20 uger henne (sådan ca) og hun fik af vide at hun ikke skulle være bange, og det gik da også over igen.

Nu er hun 37 uger henne og baby har det fint 

det lyder godt

Anmeld

12. december 2012

An&Jo

du kan roligt tage ud til din søster og dem i weekenden, for når først det er sprunget ud smitter det ikke mere..

Om det kan smitte dit barn i maven ved jeg intet om, men din søsters datter smitter ihvertfald ikke mere..

Anmeld

12. december 2012

LBK

An&Jo skriver:

du kan roligt tage ud til din søster og dem i weekenden, for når først det er sprunget ud smitter det ikke mere..

Om det kan smitte dit barn i maven ved jeg intet om, men din søsters datter smitter ihvertfald ikke mere..

Ja jeg læste at de smitter lang tid før man rent faktisk kan se man har det. 

SÅ ja jeg kan godt se, at skaden ville være sket hvis den skulle ske

Anmeld

12. december 2012

An&Jo

LBK skriver:

Ja jeg læste at de smitter lang tid før man rent faktisk kan se man har det. 

SÅ ja jeg kan godt se, at skaden ville være sket hvis den skulle ske

ja vi fik afvide dengang at de smittede i op til 14 dage FØR det gik i udbrud..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.