Nadia&Daniel skriver:
Det er nemlig også det vi hat tænkt på - for lige så snart vi kommer ind, falder hun næsten med det samme til ro - hun begynder dog igen når vi går ud (også selvom vi sidder derinde i noget tid).. Men lige så snart hun kommer ind til os, falder hun i søvn og sover til næste morgen..
Hvis det ikke er ørene, vil jeg næsten tro det er sådan noget der spiller ind.
Den tur har vi også været igennem... Dog allerede ved putningen...
Alberte har alle dage været god til at ligge sig til at sove efter hendes godnat historie og sang. Men liiiiige pludselig blev hun også vildt ulykkelig, som i virkelig ked af det, hvis vi gik ud, hun ville have os til at sidde ved siden af, og hun kæmpede en kamp for ikke at falde i søvn, for at holde øje med at vi ikke gik ud.. Nøj det kunne tage lang tid at putte hende og tænkte i alle mulige pædagogiske måder for at ændre det.. Der kunne hun også finde på at vågne om natten og vil have os til at sidde hos hende, og hvis vi overgav os og tog hende ind i vores seng sov hun også med det samme..
Efter, ja faktisk siden i sommers vil jeg tro, er vi først nu kunne begynde at gå igen efter historie og sang, hvis vi siger at vi kommer op igen senere.. Går altid op til hende igen efter 1/2 time hvor hun så er faldet i søvn.. Men hold op det har taget tid..
Nu kan jeg ikke huske hvor gammel Laura er? Men ved ikke om det er sådan en periode de måske kan have???
Anmeld