Forstår ikke Laura :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.599 visninger
20 svar
0 synes godt om
12. december 2012

Nadia&Daniel

De sidste 8 dage - er hun vågnet imellem kl. 00-00.10 og GRÆDT og det er ikke bare små-tåre, nej dét er skrig på højt plan  Og hun falder bare ikke til ro igen, får hun er hos os..

Forstår det ikke - for det er ALTID imellem kl. 00-00.10.. Vi kan nærmest sætte uret efter det..

Har ingen idé hvad der sker  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2012

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

De sidste 8 dage - er hun vågnet imellem kl. 00-00.10 og GRÆDT og det er ikke bare små-tåre, nej dét er skrig på højt plan  Og hun falder bare ikke til ro igen, får hun er hos os..

Forstår det ikke - for det er ALTID imellem kl. 00-00.10.. Vi kan nærmest sætte uret efter det..

Hmm .. Det gjorde Oscar for nogle uger siden ... 

Men det er heldigvis stoppet igen 

Håber snart det stopper 

Anmeld

12. december 2012

Nadia&Daniel

morethanperfect skriver:

Hmm .. Det gjorde Oscar for nogle uger siden ... 

Men det er heldigvis stoppet igen 

Håber snart det stopper 

Laura har desværre gjort det siden hun var 1 år - med perioder, hvor hun sov godt  men håber hun snart stopper

Anmeld

12. december 2012

Tanja1234

Har i fået kigget på hendes ører?

Vores datter gjorde det samme dog kl. 22.00 og da vi gik til lægen fandt vi ud af at det var mellemørebetændelse...

Anmeld

12. december 2012

Nadia&Daniel

Tanja1234 skriver:

Har i fået kigget på hendes ører?

Vores datter gjorde det samme dog kl. 22.00 og da vi gik til lægen fandt vi ud af at det var mellemørebetændelse...

Vi har aldrig haft problemer med hendes øre - og hun har perioder hvor hun sover godt.. Hun falder til ro, lige så snart hun kommer ind i vores seng - og sover med det samme og til kl. 8 hver morgen..

Kan de stadig være ørene så??

Anmeld

12. december 2012

FamilenStorm

Nadia&Daniel skriver:

Kan det evt være mareridt hun vågner af?

Sidste år i december måtte vi pille det meste af julepynten ned igen, da Alberte vågnede og havde mareridt... Det hjalp lidt.. I år har der heldigvis ikke været de store problemer, da hun er det større og ved nu at nisser ikke er farlige.. Men hun har dog været vågnet af mareridt et par gange i DP...

Så kan ske hun har nogle perioder i løbet af året, hvor hun får dem??

Anmeld

12. december 2012

Nadia&Daniel

FamilenStorm skriver:

Kan det evt være mareridt hun vågner af?

Sidste år i december måtte vi pille det meste af julepynten ned igen, da Alberte vågnede og havde mareridt... Det hjalp lidt.. I år har der heldigvis ikke været de store problemer, da hun er det større og ved nu at nisser ikke er farlige.. Men hun har dog været vågnet af mareridt et par gange i DP...

Så kan ske hun har nogle perioder i løbet af året, hvor hun får dem??

Det er nemlig også det vi hat tænkt på - for lige så snart vi kommer ind, falder hun næsten med det samme til ro - hun begynder dog igen når vi går ud (også selvom vi sidder derinde i noget tid).. Men lige så snart hun kommer ind til os, falder hun i søvn og sover til næste morgen..

Anmeld

12. december 2012

henh01

Jeg tror brn har perioder hvor de trænger til at have mor og far tæt på. Jeg mærker på mine børn at de i perioer ville ønske de kunne kravle ind i mig igen

Men vil give dig ret i at det er mærkværdigt at hun vågner samme tid hver nat.. Hmm.. håber det bare er en periode.

Anmeld

12. december 2012

Tanja1234

Nadia&Daniel skriver:

Det er nemlig også det vi hat tænkt på - for lige så snart vi kommer ind, falder hun næsten med det samme til ro - hun begynder dog igen når vi går ud (også selvom vi sidder derinde i noget tid).. Men lige så snart hun kommer ind til os, falder hun i søvn og sover til næste morgen..

Nej så er det nok ikke ørerne. Kun hvis hun evt. ligger højere med hovedet hos jer?

Anmeld

12. december 2012

Mettefpigen

Vi er inde i samme periode med Lukas... Her er kl bare ca 2 om natten... Og selvom han kommer ind til mig så kan der gå mellem 30-60 min før han sover igen......

Har overvejet at tage til lægen med ham, for at være sikker på at der ikk er noget galt med ham....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.