Nu skete det... Hjælp ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

637 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. december 2012

skønkvinde.dk

Efter MEGET langtids venten, og egentlig også gået til den indstilling at det måske ikke skulle være lige nu og her, men godt måtte vente nogle år, skete det endelig.

havde haft influenza lignende symptomer i 2 uger, og tænkt, nu må det influenza godt bare komme i gang så jeg kan komme over det. Haft en mærkelig rumlende fornærmelse i maven, der var noget der ikke var som det skulle være. 

I morges valgte jeg så at tage en test... Positiv 

Tog en mere et par timer senere... Positiv 

Ringede til min læge, fik en tid, og endnu en test.... Positiv og så endda i 7. Uge 

jeg er så jublende glad at jeg ikke ved hvad jeg skal gøre af mig selv... 

Men hvad så nu? Hvad skal der ske efterfølgende? 

Har aldrig været gravid, og kender intet til hvad der skal ske? 

Hvilke ting har man brug for til det lille barn? 

Det føles lidt som panik! Er jeg klar til det her? (Har jeg følt i 2 år jeg er, men nu er det endelig sket, og ved intet om det) 

den fortvivlede 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2012

L&V

skønkvinde.dk skriver:

Efter MEGET langtids venten, og egentlig også gået til den indstilling at det måske ikke skulle være lige nu og her, men godt måtte vente nogle år, skete det endelig.

havde haft influenza lignende symptomer i 2 uger, og tænkt, nu må det influenza godt bare komme i gang så jeg kan komme over det. Haft en mærkelig rumlende fornærmelse i maven, der var noget der ikke var som det skulle være. 

I morges valgte jeg så at tage en test... Positiv 

Tog en mere et par timer senere... Positiv 

Ringede til min læge, fik en tid, og endnu en test.... Positiv og så endda i 7. Uge 

jeg er så jublende glad at jeg ikke ved hvad jeg skal gøre af mig selv... 

Men hvad så nu? Hvad skal der ske efterfølgende? 

Har aldrig været gravid, og kender intet til hvad der skal ske? 

Hvilke ting har man brug for til det lille barn? 

Det føles lidt som panik! Er jeg klar til det her? (Har jeg følt i 2 år jeg er, men nu er det endelig sket, og ved intet om det) 

den fortvivlede 

Jamen dog, sikke en lækker julegave Stort tillykke.. Du ska ha en tid til at få lavet en vandre journal ved lægen også bliver man ellers indkaldt til div derefter..

Mht. hva ting i ska ha så kan du prøve og søge her inde da der er lavet mange lister over hva der er rart at ha og hva der er et must..

Anmeld

11. december 2012

Babydrøm

Ville lige ønske dig et stort tillykke 

Anmeld

11. december 2012

skønkvinde.dk

Rigtig lækker julegave ... 

min kæreste sagde også at nu kunne han ikke ønske sig mere til jul :-) en skam jeg har købt hans gave 

Hvor kan jeg finde disse lister?

Anmeld

11. december 2012

skønkvinde.dk

AnnL skriver:

Ville lige ønske dig et stort tillykke 

Mange tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.