Er du nogensinde i tvivl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2012

bette bebs

Anonym skriver:

Tjaa.. Synes det er svært. Måske er jeg bare forvirret.. Han er en meget god mand! Ærlig og tro. Men han kommer aldrig med blomster, en lille gave, overraskelse, inviterer mig ud eller lignende.. Det kan man godt savne.. Er ikke i tvivl om, at han holder af mig.. Men man kan godt trænge til at føle sig lidt i live.. værdsat og uundværlig.. 

Har du fortalt det til ham? Din mand er jo ikke tankelæser, så fortæl ham at det kunne være dejlig hvis han gør det her eller det her... Hvad gør du for at han skal være lykkelig? Er det noget du ved der gør ham lykkelig eller eller er det noget du tror som gør ham lykkelig? Herhjemme snakker vi meget om vores forventninger til hinanden. Kommunikation er uhyre vigtig for et godt forhold, synes jeg. Derfor har jeg ogå lige købt kærestespillet til min mand i julegave ;-) Og efter 11 år er vi stadig som ny forelsket.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2012

Mick

Hej

Jeg ville heller ikke bytte. Mig og min kæreste er kommet der til i vores liv at vi næsten altid ved hvad den anden tænker. Det er fedt og vi har mange fælles drømme. Og vi håber begge på rigtig mange mange lykkelige år frem over. 

Jeg syntes klart at du skal tænke på dig selv om tænker ind til om det er det rigtige du vil og har.

Når der kan gøre en skør at tænke på er at vide: at for hver dør man åbner kommer der 3 nye. 3 ! og man kan kun gå ind af en dør, for at se at der igen kommer 3 nye døre. Men det skal man nok ik tænke for meget i ;-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.