Er I nogensinde i tvivl om hvorvidt I lever det liv, der vil gøre jer allermest lykkelig? Jeg har i længere tid været i tvivl. Drømmer jeg møder en ny mand (jeg har en mand) og vågner glad og forelsket op! Min mand og jeg er forskellige. Han er praktisk, ordensmenneske og tænker logisk og fornuftigt! Jeg er spontan, rejselysten, fjollet og kan drømme mig ind i en tilværelse som kunstner, hvor man lever fra dag til dig og bare er i nuet! Føler mig til tider kvalm over alle de forventninger, der er til, hvad man skal og bør hele tiden!
Har nogen af jer det på samme måde og hvad drømmer I om?
Det grundlæggende for mig er svaret på spørgsmålet: Elsker jeg ham?
Jeg har været i forhold før, hvor jeg har løjet overfor mig selv. Bildt mig selv ind at det var kærlighed, selvom jeg egentlig godt vidste at det ikke var det. Men det har været trygt og nemt og hvad så når man går fra hinanden og skal finde et nyt sted at bo o.s.v. Med min eks var det da børn kom på banen at jeg vidste at jeg skulle videre. For jeg ville ikke have børn med en person som jeg ikke elskede.
Min nuværende mand er den eneste person jeg virkelig har elsket. Da jeg mødte ham var jeg ikke i tvivl, og det er jeg stadig ikke. Guderne skal vide at vi ikke har det nemt. Der er masser af problemer i vores forhold - store og små. Men jeg elsker ham, og derfor er jeg ikke i tvivl.
M.h.t. forventninger om hvad man bør og skal: Hvem er det der har de forventninger? Er det din mand?
Anmeld