Er du nogensinde i tvivl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.626 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. december 2012

Anonym trådstarter

Er I nogensinde i tvivl om hvorvidt I lever det liv, der vil gøre jer allermest lykkelig? Jeg har i længere tid været i tvivl. Drømmer jeg møder en ny mand (jeg har en mand) og vågner glad og forelsket op! Min mand og jeg er forskellige. Han er praktisk, ordensmenneske og tænker logisk og fornuftigt! Jeg er spontan, rejselysten, fjollet og kan drømme mig ind i en tilværelse som kunstner, hvor man lever fra dag til dig og bare er i nuet! Føler mig til tider kvalm over alle de forventninger, der er til, hvad man skal og bør hele tiden!

Har nogen af jer det på samme måde og hvad drømmer I om?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2012

o1Mutte

Anonym skriver:

Er I nogensinde i tvivl om hvorvidt I lever det liv, der vil gøre jer allermest lykkelig? Jeg har i længere tid været i tvivl. Drømmer jeg møder en ny mand (jeg har en mand) og vågner glad og forelsket op! Min mand og jeg er forskellige. Han er praktisk, ordensmenneske og tænker logisk og fornuftigt! Jeg er spontan, rejselysten, fjollet og kan drømme mig ind i en tilværelse som kunstner, hvor man lever fra dag til dig og bare er i nuet! Føler mig til tider kvalm over alle de forventninger, der er til, hvad man skal og bør hele tiden!

Jeg er ikke i tvivl. Jeg ville ikke bytte Har en dejlig mand som jeg lige er blevet gift med <3 Han har nogle fantastiske børn og vi prøver at lave en sammen <3 Vores livsværdier er ca. de samme, og vi har de samme drømme og mål omkring livet. Vi kan være rygende uenige, men vi er oftes enige. Vi er forskellige, men alligevel meget ens
Nogen der kan høre at jeg er meget forelsket og nygift?

Vi har været sammen i 3½år og elsker ham overalt på jorden og ville ikke bytte ham for nogen anden <3

Anmeld

11. december 2012

Anonym trådstarter

Dejligt Håber det lykkes med en lille ny!

Anmeld

11. december 2012

o1Mutte

Anonym skriver:

Dejligt Håber det lykkes med en lille ny!

Men hvis du har været i tvivl i længere tid og det ikke bliver bedre, tror du så han er den rette? Hvad med om 5-10-20 år? Kan du stadig se jer sammen der?

Anmeld

11. december 2012

Anonym trådstarter

Tjaa.. Synes det er svært. Måske er jeg bare forvirret.. Han er en meget god mand! Ærlig og tro. Men han kommer aldrig med blomster, en lille gave, overraskelse, inviterer mig ud eller lignende.. Det kan man godt savne.. Er ikke i tvivl om, at han holder af mig.. Men man kan godt trænge til at føle sig lidt i live.. værdsat og uundværlig.. 

Anmeld

11. december 2012

henh01

Jeg kan også somme tider tænke om jeg lever det liv jeg altid har drømt om. Men det er mere påpeget vores økonomi - jeg har solgt hus med tab og det sætter rigtig mange begrænsninger for os som familie. Jeg er ikke i tvivl om at den mand jeg har er den rette, han gør mig lykkelig osv, men jeg tænker sommetider at det vi oplever sammen, vores eventyr er for kedeligt fordi økonomien stopper os.

Anmeld

11. december 2012

Anonym trådstarter

Det er træls med økonomien. Det skaber jo ofte en del bekymringer.. Men det vigtigste er jo også kærligheden til hinanden, selvom det må være hårdt!

Anmeld

11. december 2012

DitteFisk

Anonym skriver:

Jada men hvad skal der mon til for at være lykkelig? Bliver det ikke bare en evig jagt på noget udefinerbart?
Jeg har det som dig. Min kæreste er logisk tænkende, praktisk anlagt og har styr på tingene - jeg tager gerne chancer, er spontan og rejselysten, som du beksriver jer. Og jeg tror faktisk det er en skidegod kombi, så længe vi forstår hinanden vi komplimenterer hinanden rigtig godt. 
Men tanken om - hvor havde jeg været hvis jeg havde truffet anderledes valg, den er da spændende. En anden uddannelse? Var det i virkeligheden det jeg ville? Fået barn så tidligt? Fundet fast kæreste? - jeg kunne have været mange andre steder lige nu, men nu er jeg her og jeg får det bedste ud af det, jeg elsker min tilværelse vi har det godt, og selvom vi snart har 2 børn, så er drømmen om de lange rejser bestemt ikke lagt på hylden - jeg tager bare ungerne med når de er store nok! (drømme er der nok af).

Anmeld

11. december 2012

Anonym trådstarter

Jamen du har ret. Men tanken om, hvor man kunne have endt, er jo spændende! Livet byder jo på mange muligheder

Anmeld

11. december 2012

modesty

Det grundlæggende for mig er svaret på spørgsmålet: Elsker jeg ham?

Jeg har været i forhold før, hvor jeg har løjet overfor mig selv. Bildt mig selv ind at det var kærlighed, selvom jeg egentlig godt vidste at det ikke var det. Men det har været trygt og nemt og hvad så når man går fra hinanden og skal finde et nyt sted at bo o.s.v. Med min eks var det da børn kom på banen at jeg vidste at jeg skulle videre. For jeg ville ikke have børn med en person som jeg ikke elskede.

Min nuværende mand er den eneste person jeg virkelig har elsket. Da jeg mødte ham var jeg ikke i tvivl, og det er jeg stadig ikke. Guderne skal vide at vi ikke har det nemt. Der er masser af problemer i vores forhold - store og små. Men jeg elsker ham, og derfor er jeg ikke i tvivl.

M.h.t. forventninger om hvad man bør og skal: Hvem er det der har de forventninger? Er det din mand?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.