Alene om boligkøb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2012

Anonym trådstarter

1990h skriver:

jaah det kan banken nok hjælpe med at kigge på..men mon ikke i sagtens kan ha bilerne? din kæreste skal vel stadig spæde til med penge selv om du står for lånet ikke?. det de kigger på er at de skal vurdere dig..og kun dig som låner..også kigger de også på om hvis du bliver fyret og ryger på dagpenge..vil du så kunne ha huset alene og betale dit lån til banken hver måned..

Jeg er gift Men jo han skal hjælpe med at betale, bare ikke stå som låner

Vi snakkede også om at have mine svigerforældre til at stå som kautionist. Hvis det måske kunne hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2012

1990h

Anonym skriver:

Jeg er gift Men jo han skal hjælpe med at betale, bare ikke stå som låner

Vi snakkede også om at have mine svigerforældre til at stå som kautionist. Hvis det måske kunne hjælpe

jah det kunne også være en mulighed hvis banken bruger det..sådan har min kærestes søster og hendes kæreste lige købt andelsbolig..ved at en forældre har kautioneret

Anmeld

11. december 2012

Anonym trådstarter

1990h skriver:

jah det kunne også være en mulighed hvis banken bruger det..sådan har min kærestes søster og hendes kæreste lige købt andelsbolig..ved at en forældre har kautioneret

Okay, det lyder fedt Så kom der lidt håb igen Hehe

Anmeld

11. december 2012

1990h

Anonym skriver:

Okay, det lyder fedt Så kom der lidt håb igen Hehe

jaah der da masser håb jeg syns du skal smutte i banken og hører ad..

Anmeld

11. december 2012

Anonym trådstarter

1990h skriver:

jaah der da masser håb jeg syns du skal smutte i banken og hører ad..

Det må jeg gøre Og tak for hjælpen!
I er nu altid så søde herinde

Anmeld

11. december 2012

1990h

Anonym skriver:

Det må jeg gøre Og tak for hjælpen!
I er nu altid så søde herinde

smiler..jeg krydser fingre

Anmeld

11. december 2012

Anonym trådstarter

1990h skriver:

smiler..jeg krydser fingre

Me to

Og tak

Anmeld

11. december 2012

Sujan

Som tidligere bankansat ved jeg at de i øjeblikket ikke er meget for 100 % finansiering.. man skal helst have en form for udbetaling..
Selvom det kun er dig der skal låne, tror jeg ikke de vil se helt bort fra din mands økonomi.. alt efter hvad der er årsag til han ikke skal stå på lånet..

Selvom en beregning kan vise hvad du muligvis har råd til, går de ind og ligger på din økonomiske historie og der på om den er fornuftig.. om der er luft nok til uforudsete udgifter m.m.

Men kan ikke skade og spørge. Måske ser det så fint ud at de ikke kan finde grund til at sige nej..

Og dejligt i har fundet et så billigt hus. Hvor der ikke skal laves noget.. rer også sjældent man ser det.. men i disse tider sælges husene jo også billigt.

Anmeld

11. december 2012

Sujan

Som tidligere bankansat ved jeg at de i øjeblikket ikke er meget for 100 % finansiering.. man skal helst have en form for udbetaling..
Selvom det kun er dig der skal låne, tror jeg ikke de vil se helt bort fra din mands økonomi.. alt efter hvad der er årsag til han ikke skal stå på lånet..

Selvom en beregning kan vise hvad du muligvis har råd til, går de ind og ligger på din økonomiske historie og der på om den er fornuftig.. om der er luft nok til uforudsete udgifter m.m.

Men kan ikke skade og spørge. Måske ser det så fint ud at de ikke kan finde grund til at sige nej..

Og dejligt i har fundet et så billigt hus. Hvor der ikke skal laves noget.. rer også sjældent man ser det.. men i disse tider sælges husene jo også billigt.

Anmeld

11. december 2012

Anonym trådstarter

Sujan skriver:

Men hvis der bliver lagt et præcist budget, så hjælper det nok også hvis de kan se at der er luft nok i det.
Og havde tænkt at hvis de sagde nej så prøve at foreslå dem at svigerforældrene stod som kautionist. Det kunne jo være det hjalp.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.