Alene om boligkøb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2012

1990h

Anonym skriver:

Hej piger

Håber i kan hjælpe mig lidt
Sagen er den at min mand og jeg ønsker at købe et hus
Men pga. nogle omstændigheder er det mig der skal stå for lånet.
Ved i om det overhovedet er en mulighed i dag?
Jeg har en årlig indkomst på ca. 192.000kr.
Huset vi er vilde med koster lidt under 500.000kr.

Håber der er en der ved lidt omkring det
Vil ikke gå i banken hvis der ikke er den mindste chance nemlig.

Knus

tror jeg desværre ikke du kan men man kan højest få nej..da jeg havde indkomst på 144.000 ca om året og kærestens lidt højere kunne vi ikke engang låne 600.000..det var først da kæresten kom i arbejde igen osv at vi kunne låne til det vi har nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2012

Anonym trådstarter

1990h skriver:

tror jeg desværre ikke du kan men man kan højest få nej..da jeg havde indkomst på 144.000 ca om året og kærestens lidt højere kunne vi ikke engang låne 600.000..det var først da kæresten kom i arbejde igen osv at vi kunne låne til det vi har nu

Okay syntes godt nok de er lidt hysse med at låne :s

Anmeld

11. december 2012

Noneother

Jeg sad alligevel lige og kiggede på nykredits beregner, og den siger at med din indkomst/gæld kan du købe for ca. 500.000  ... Så det ser jo fint nok ud. 

Det skader jo i hvert fald aldrig at spørge, eller skifte bank hvis andre gerne vil låne ud.

Anmeld

11. december 2012

1990h

Noneother skriver:

Jeg sad alligevel lige og kiggede på nykredits beregner, og den siger at med din indkomst/gæld kan du købe for ca. 500.000  ... Så det ser jo fint nok ud. 

Det skader jo i hvert fald aldrig at spørge, eller skifte bank hvis andre gerne vil låne ud.

man skal tage de der beregner med et gram salt..vores banks beregner sagde også vi kunne låne 2,2 mil.men det var vi slet ikke i nærheden af

Anmeld

11. december 2012

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

Det er rigtigt, og huset er i rigtig fin stand og lige til at flytte ind i. Det må vel også være en god ting

Anmeld

11. december 2012

1990h

Anonym skriver:

Okay syntes godt nok de er lidt hysse med at låne :s

kan kun give dig ret

men syns du skal spørge alligevel og få en beregning..man kan kun blive overrasket og du kan højest få et nej

Anmeld

11. december 2012

Anonym trådstarter

1990h skriver:

man skal tage de der beregner med et gram salt..vores banks beregner sagde også vi kunne låne 2,2 mil.men det var vi slet ikke i nærheden af

Okay, men det giver jo alligevel et lille praj. Ellers er de da overflødige at have

Anmeld

11. december 2012

Anonym trådstarter

1990h skriver:

kan kun give dig ret

men syns du skal spørge alligevel og få en beregning..man kan kun blive overrasket og du kan højest få et nej

Det er rigtigt nok Måske er der også ting (udgifter mm.) der kan ændres ved. Vi har to biler nu, som er købt og betalt men det kan jo være vi sagtens kan klare os med en

Anmeld

11. december 2012

Noneother

1990h skriver:

Nej det er selvfølgelig en individuel vurdering, men den giver jo et prej om at det ikke er umuligt at låne, hvis man ellers lever fornuftigt.

Anmeld

11. december 2012

1990h

Anonym skriver:

Det er rigtigt nok Måske er der også ting (udgifter mm.) der kan ændres ved. Vi har to biler nu, som er købt og betalt men det kan jo være vi sagtens kan klare os med en

jaah det kan banken nok hjælpe med at kigge på..men mon ikke i sagtens kan ha bilerne? din kæreste skal vel stadig spæde til med penge selv om du står for lånet ikke?. det de kigger på er at de skal vurdere dig..og kun dig som låner..også kigger de også på om hvis du bliver fyret og ryger på dagpenge..vil du så kunne ha huset alene og betale dit lån til banken hver måned..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.