Hej i dejlige baby-brugere
Jeg vil lige starte med at sige, at kæresten og jeg ikke er igang med PB, og det er vi begge indforstået med.
Lidt for historie. Jeg har 23 år, og har været på p-piller i omkring 8 år nu. Har på intet tidspunkt skiftet til et andet mærke eller noget, og det har fungere fint fra dag et. Ved min p-pille pause skal jeg tage den sidste pille en tirsdag, og tirsdagen efter får jeg min menstration. Den vare så til om fredagen cirka.
Nu kommer mit spørgsmål så. Jeg har i venstre side af underlivet opgavet at der er et område svarende til en pære ca. der er hævet og ømt. Det har været sådan de sidste tre dage. Derudover er jeg også begyndt at få menslignende smerter (plejer først at komme omkring søndag eller mandag lige inden jeg får min menstration - tager først den sidste pille i dag). Derudover er mine bryster også begyndt at være ømme. Plus øget tissetrang. Derudover har jeg også den seneste uge haft lidt kvalme af og til.
Er der nogen der har prøvet noget lignede?
Håber på respons trods det, at jeg er anonym. (Har meget familie og venner herinde som helst ikke skal vide noget).
Anmeld