Er der nogen der har prøvet ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.214 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. december 2012

Anonym trådstarter

Hej i dejlige baby-brugere

Jeg vil lige starte med at sige, at kæresten og jeg ikke er igang med PB, og det er vi begge indforstået med. 

Lidt for historie. Jeg har 23 år, og har været på p-piller i omkring 8 år nu. Har på intet tidspunkt skiftet til et andet mærke eller noget, og det har fungere fint fra dag et. Ved min p-pille pause skal jeg tage den sidste pille en tirsdag, og tirsdagen efter får jeg min menstration. Den vare så til om fredagen cirka. 

Nu kommer mit spørgsmål så. Jeg har i venstre side af underlivet opgavet at der er et område svarende til en pære ca. der er hævet og ømt. Det har været sådan de sidste tre dage. Derudover er jeg også begyndt at få menslignende smerter (plejer først at komme omkring søndag eller mandag lige inden jeg får min menstration - tager først den sidste pille i dag). Derudover er mine bryster også begyndt at være ømme. Plus øget tissetrang. Derudover har jeg også den seneste uge haft lidt kvalme af og til. 

Er der nogen der har prøvet noget lignede? 

Håber på respons trods det, at jeg er anonym. (Har meget familie og venner herinde som helst ikke skal vide noget). 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2012

Mettefpigen

Holder du ikk kun 1 uges pause??

Anmeld

11. december 2012

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Holder du ikk kun 1 uges pause??

Jo. Min mens starter dagen før jeg starter på piller igen. 

Anmeld

11. december 2012

Miin'Baby'Mus

Jeg vil lige starte med at sige, at kæresten og jeg ikke er igang med PB, og det er vi begge indforstået med. 

Lidt for historie. Jeg har 23 år, og har været på p-piller i omkring 8 år nu. Har på intet tidspunkt skiftet til et andet mærke eller noget, og det har fungere fint fra dag et. Ved min p-pille pause skal jeg tage den sidste pille en tirsdag, og tirsdagen efter får jeg min menstration. Den vare så til om fredagen cirka. 

Nu kommer mit spørgsmål så. Jeg har i venstre side af underlivet opgavet at der er et område svarende til en pære ca. der er hævet og ømt. Det har været sådan de sidste tre dage. Derudover er jeg også begyndt at få menslignende smerter (plejer først at komme omkring søndag eller mandag lige inden jeg får min menstration - tager først den sidste pille i dag). Derudover er mine bryster også begyndt at være ømme. Plus øget tissetrang. Derudover har jeg også den seneste uge haft lidt kvalme af og til. 

Håber på respons trods det, at jeg er anonym. (Har meget familie og venner herinde som helst ikke skal vide noget). 

Ved ikke om jeg havde et sted jeg var øm - men da jeg begyndte at få symptomer jeg aldrig havde haft før (vi havde startet pb), der var jeg faktisk gravid.

Jeg havde så ømme bryster og jeg kunne flå hovedet af min kæreste bare han kiggede på dem  jeg havde murren i underlivet og havde faktisk også meget kvalme, sådan gik jeg i 1,5 uge inden min testdag kom.

Jeg havde aldrig prøvet det før - jeg har knap nok menssmerter når det er  

Mit råd er at tage en test, er den negativ så må du jo nok spørge lægen Håber du finder ud af det og ikke bliver skræmt når nu i ikke er i gang med bp ..

Anmeld

11. december 2012

Anonym trådstarter

LilleNyPåVej skriver:

Ved ikke om jeg havde et sted jeg var øm - men da jeg begyndte at få symptomer jeg aldrig havde haft før (vi havde startet pb), der var jeg faktisk gravid.

Jeg havde så ømme bryster og jeg kunne flå hovedet af min kæreste bare han kiggede på dem  jeg havde murren i underlivet og havde faktisk også meget kvalme, sådan gik jeg i 1,5 uge inden min testdag kom.

Jeg havde aldrig prøvet det før - jeg har knap nok menssmerter når det er  

Mit råd er at tage en test, er den negativ så må du jo nok spørge lægen Håber du finder ud af det og ikke bliver skræmt når nu i ikke er i gang med bp ..

Mange tak for hurtig respons. Men hmm. Tænker bare hvis det var graviditet, så ville det da ikke være ømt og hævet i venstre side af underlivet. Ville det så ikke være mere centreret?

Men jeg skal ikke kunne sige noget. Har aldrig været gravid. 

Anmeld

11. december 2012

Anonym trådstarter

90 har læst men kun 2 kommentarer?

Anmeld

11. december 2012

come2

Anonym skriver:

sådan har jeg det når jeg har ægløsning.

Ømme bryster, lidt øget tossetrang og niv og jag i underlivet.

Anmeld

11. december 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Mange tak for hurtig respons. Men hmm. Tænker bare hvis det var graviditet, så ville det da ikke være ømt og hævet i venstre side af underlivet. Ville det så ikke være mere centreret?

Men jeg skal ikke kunne sige noget. Har aldrig været gravid. 

Hm, så måske ægløsning? Ja, det er jo svært at sige når vi alle reagere forskelligt  

Anmeld

11. december 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

sådan har jeg det når jeg har ægløsning.

Ømme bryster, lidt øget tossetrang og niv og jag i underlivet.

Hmm. Det kan være det er de så. Men det vil da være en sen ægløsning, vil det ikke? Det er tre uger siden første mens dag. 

Anmeld

11. december 2012

Anonym trådstarter

LilleNyPåVej skriver:

Hm, så måske ægløsning? Ja, det er jo svært at sige når vi alle reagere forskelligt  

Ja. Må være tålmodig og se. Hvis jeg får min mens og det fortsætter med at være hævet og ømt må jeg jo kontakte lægen. :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.