Hjerteblink i dag :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

562 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. december 2012

Trekløver(:

Så har vi været inde, og se hjerteblink i dag, og hold da op en dejlig oplevelse

Nogle af jer der ved hvad oddsene er for at baby bliver derinde, når man har set hjerteblink 6+6? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2012

M&N

malle23 skriver:

Så har vi været inde, og se hjerteblink i dag, og hold da op en dejlig oplevelse

Nogle af jer der ved hvad oddsene er for at baby bliver derinde, når man har set hjerteblink 6+6? 

Kan ikke huske tallene helt præcis men har læst mig til at det er sikrest at se hjerteblink efter uge 8.

Jeg har set hjerteblink i både uge 5 og 9 med en rigtig fin og levende baby!

Stort tillykke med graviditeten og hjerteblink, det er så stort og så livsbekræftende 

Anmeld

11. december 2012

M&N

Dobbelt ..

Anmeld

11. december 2012

Trekløver(:

Ja det var helt fantastisk at se hjerteblink!!

Og tak for svar:-))

Anmeld

11. december 2012

FrkZier

malle23 skriver:

Ja det er en rigtig dejligt oplevelse

kan ikke huske de præcise tal, men det er faktisk desværre først efter man har set hjerteblink i uge 8 at abortriskioen falder meget - selvfølgelig falder den også nu, men ikke så voldsomt meget.. men krydser da alt hvad jeg kan for at spiren bliver derinde

Anmeld

11. december 2012

Trekløver(:

Tusind tak for svarene piger :-) 

Jeg er sikker på den lille nok skal blive hvor den er 

Anmeld

11. december 2012

Miss Church

malle23 skriver:

Tillykke med den dejlige oplevelse  

Anmeld

11. december 2012

banana3

malle23 skriver:

Jeg er præcis lige så langt henne, og har også i dag set hjerteblink, det var bare helt helt fantastisk :-) jeg tror altså risikoen for abort falder når vi først har set hjertet! Det støtter jeg mig ihvertfald op af ;-)

Anmeld

22. december 2012

Trekløver(:

banana3 skriver:

Jeg er præcis lige så langt henne, og har også i dag set hjerteblink, det var bare helt helt fantastisk :-) jeg tror altså risikoen for abort falder når vi først har set hjertet! Det støtter jeg mig ihvertfald op af ;-)

Tillykke med graviditeten  Sjovt vi er lige langt henne. Det er bare en helt fantastisk følelse, at se det lille blink, glæder mig godt nok til nakkefoldscanning nu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.