Har i dag været til første jordermoderbesøg, og gik der fra med "Fy fy skamme"-sangen på hjernen. Det er det bækken. Det bliver værre dag for dag, og jeg har bækkenløsning. Jeg har smerter i alle bækkenled, og jeg har smerter ALTID. Og.. Jamen jeg kan jo ikke gøre noget som helst uden at være ødelagt de kommende dage. Som det typisk er, kommer afstraffelsen forsinket, så jeg kan måske godt tænke en dag som i dag: "EJ, jeg kan godt gå til/fra vuggestuen på gåben (3 km i alt)", og det gør ondt at gå, jeg vralter en del og hænger noget henover styret på klapvognen, men det går da! Men så kommer vi ud på aftentimerne og av.. AV FOR HELVEDE MAND! Og der er 16 uger endnu til termin

Men ikke overraskende skal jeg stop, holde op, lige præcis lige nu med de ting der gør ondt. Så vidt som muligt ikke løfte Rose (yeah right - så går hun bare selv op i sin Trip Trap, eller..

), ikke løfte indkøbsposer, ikke bære ditten og datten og jeg skal komme efter dig. Er ikke bitter, jeg ved JM har fuldstændig ret, det er bare træls at være så begrænset, for det var så nemt det hele, da jeg ventede Rose!
L er heldigvis SÅ støttende. Vi tager normalt klapvognen med herop på 2. sal, fordi barnevognsrummet bare ikke er sikkert nok, og jeg må ikke slæbe den herop selv mere, så vi har aftalt jeg lader den stå udenfor opgangen, så tager han den med op, når han kommer hjem. Og han vil gøre alt hvad han kan for at begrænse de smertefulde aktiviteter. Vi må fremover vaske tøj i weekenden, så jeg ikke skal slæbe i vaskekælderen og gå alle de ture selv - undtagen i morgen dog, der har jeg en tid midt på dagen. Og det er rart.
Jeg sover forfærdeligt om natten, vores madras er stenhård, og det hjælper ikke at sove med en dyne mellem benene. Jeg vågner konstant, fordi jeg er i smertehelvede.I nat lå jeg vågen i 3 timer, fordi den eneste stilling der ikke belaster mit bækken er på ryggen, og der bliver jeg svimmel af at ligge. Og jeg er kun 23+5! Dear god!
Nå, men there's a silver lining, for i dag var vi også til kompensationsscanning for den dårlige MD-oplevelse vi havde, og det var bare så lækkert! Vi fik set en masse 3D og fik 4 fine billeder med hjem af lillebror, som ser ud nærmest præcis som Rose gjorde i 3d - Inklusiv samme mund som Rose og samme næse. Den flade, brede koreaner-næse, som de får fra L :-) DEJLIGT! Og han er stadig sund og rask, og stadig i dén grad en dreng

Bare lidt ævl herfra. Får ikke skrevet så meget herinde mere, og undskyld de af mine tråde jeg ikke har fået svaret i. Er bare meget træt, dagene går og har ikke så meget overskud