Kært barn har mange navne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2012

Laulund87

Jeg hedder Charlotte og bliver kaldt Lotte Havde en gang en bedsteveninde der kaldte mig Molle

Min datter hedder Maria og bliver kaldt alt muligt.. Mulle, Lille, Riesen, Skatte.. Hmm kan ikke huske alle de navne hun har

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2012

DitteFisk

Jeg hedder Ditte og bliver kaldt... ehm.. mange ting. Ikke noget bestemt egentlig. Dutten af nogle, Doodles af min kæreste af og til..

Min dreng hedder Marius og bliver kaldt Mars (Og Mariu, Marsdyret, Musen, ovs)

Anmeld

10. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Mit "kælenavn" er faktisk bare Stine! Jeg hedder Anne Kirstine, men det er kun mine mostre og onkler der kalder mig det. Min kærste kalder mig stadig Babe når vi er alene, på trods af at vi har været sammen i 10 år.

Da thea var baby, kaldet jeg hende min lille lørdags kylling. Hun vejede 1940 g da hun blev født, og lignede en lille kylling. Og lille prut, mælkemonster, Thearist og skat. Nu er er det mest store skat hun bliver kaldt.

Alberte bliver kaldt, Berte, birdy, angry birdy, babmonster, birdy birdy, thea har siden fødslen kaldt hende for Alberte blomst, og retter folk hvis de kun siger alberte..

Så ja kære børn mange navne. Vh stine

Anmeld

10. december 2012

Mettefpigen

o1Mutte skriver:

Ja fik lige lidt inspiration fra en gammel tråd..

Har i et kæle/kalde navn?
Og hvad med jeres barn/børn?
Hvis ja hvad er det kommet af?

Mit navn er Anne-Mette
Er altid blevet kaldt Puller af min far fordi der var engang en mand i tv der havde en pudelhund som hed Puller
Han er den eneste der kalder mig det nu
Ellers er jeg siden jeg var en 10-11år blevet kaldt for Mutte Det er noget min søster fandt på, og det hænger stadig ved

Og så er der jo altid alle øgenavnene.. Anne-spætte, Anne-rødhætte osv osv

Jaa er altid blevet kaldt mulle og mus af min mor og nogle venner :-)
Lukas blir kaldt basse og min mor kalder ham mormors guldklump <3

Anmeld

10. december 2012

Dorthe1986

Jeg hedder Dorthe og er i folkeskolen blevet kaldt Dodde og min mor kalder mig duddi og jeg kalder hende muddi

Emil kalder vi alt muligt, lille Emil-fis, Emilski, Emilius, lille skat, nullefis... tja alt muligt

Anmeld

10. december 2012

Musen5

JEg hedder Mette og er alle dage blevet kaldt Mettemus af min far og nu hænger det ved. Blive oftest kald mus eller musen.

Liv bliver kaldt Piv eller Pivedyret fordi hun havde en tendens til at whine for vildt som lille når hun ikk fik sin vilje.

Benjamin bliver kaldt Benni. Det har han selv opfundet da han ikke kunne sige Benjamin som lille.

Gabriel bliver kaldt gubbi/gubsen mest af alt fordi han lignede en fisk når han spise som helt lille. Han lavede altid fiskemund når han spiste grød.

Leah bliver kaldt Leahmusen eller Fnyff. Fnyff kommer af at hun en dag nyste og lyden der kom var .... tadaaaa Fnyff. Den har så hængt ved

/Mette

Anmeld

10. december 2012

CaWi

Jeg hedder Camilla og bliver af familien (på min side) og enkelte venner kaldt Milla eller Mille.

I folkeskolen var der en der kaldte mig for pudersukker, fordi jeg var bleg i forhold til dem der gik i solarie.

Kæresten og jeg kalder bare hinanden for skatter.

Vores dreng hedder Villads, og bliver kaldt Ville, Vildbas og basse

Anmeld

10. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg hedder Rikke, og kælenavne: Hække, Rikkemus, skattepige, Misse,  Hække kommer fra at min mor er DP mor og har været det længe - de små kom altid frem til Hække (: 

Idas kælenavne og dem er der jo millioner af!: Idamus/en, Lille fis, Fisen, Lille prut, Skattefis, Mulle, Nullegøj/sen, Trold, Troldefis, Troldeprut, Smuksak, Lækkermås, Pulle, Skræffeltante (don't ask!), Musse, Idagøj, Idabida, og der er sikkert flere 

Anmeld

10. december 2012

Valle81

Sød tråd, af mind tre børn er det faktisk kun den yngste Arthur, der bliver kaldt bullerbassen for det er hvad han er

Anmeld

10. december 2012

isabellasmor

o1Mutte skriver:

Ja fik lige lidt inspiration fra en gammel tråd..

Har i et kæle/kalde navn?
Og hvad med jeres barn/børn?
Hvis ja hvad er det kommet af?

Mit navn er Anne-Mette
Er altid blevet kaldt Puller af min far fordi der var engang en mand i tv der havde en pudelhund som hed Puller
Han er den eneste der kalder mig det nu
Ellers er jeg siden jeg var en 10-11år blevet kaldt for Mutte Det er noget min søster fandt på, og det hænger stadig ved

Og så er der jo altid alle øgenavnene.. Anne-spætte, Anne-rødhætte osv osv

Jeg hedder kamilla og bliver engang imellem kaldt kamilski og kamumilla , af mine forældre 

Min datter hedder Isabella og hun bliver kaldt musen af hendes far og mig (siger næsten aldrig "isabella" faktisk) af mine yngre brødre bliver hun kaldt Isa .... Bryder mig ikke selv så meget om det, men hvis de vil kalde hende dét, må de gerne det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.