Kært barn har mange navne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.175 visninger
20 svar
0 synes godt om
10. december 2012

o1Mutte

Ja fik lige lidt inspiration fra en gammel tråd..

Har i et kæle/kalde navn?
Og hvad med jeres barn/børn?
Hvis ja hvad er det kommet af?

Mit navn er Anne-Mette
Er altid blevet kaldt Puller af min far fordi der var engang en mand i tv der havde en pudelhund som hed Puller
Han er den eneste der kalder mig det nu
Ellers er jeg siden jeg var en 10-11år blevet kaldt for Mutte Det er noget min søster fandt på, og det hænger stadig ved

Og så er der jo altid alle øgenavnene.. Anne-spætte, Anne-rødhætte osv osv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2012

Maja88

jeg hedder MAja og blev kaldt majse af veninderne..

.in datter hedder Aprilla og folk synes åbenbart det et ok at kalde hende prilsen sys jeg ikke er ok

vi kalder  hende selv enkelte gange prilla

Anmeld

10. december 2012

FrkZier

o1Mutte skriver:

Mit navn er Anne-Mette
Er altid blevet kaldt Puller af min far fordi der var engang en mand i tv der havde en pudelhund som hed Puller
Ellers er jeg siden jeg var en 10-11år blevet kaldt for Mutte Det er noget min søster fandt på, og det hænger stadig ved

jeg hedder Kamilla - men er siden 2 klasse altid blevet kaldt for mil, både af forældre, veninder, lærer osv, har det faktisk ret svært med navnet Kamilla, da jeg slet ikke føler at det er det jeg hedder, da jeg dårligt kan huske nogensinde at være blevet kaldt det

Anmeld

10. december 2012

B&J

Jeg hedder jette, blev kaldt trunte, men mest fordi jeg havde nogle dejlige runde kinder ellers blev jeg kaldt for jette-mus

min søn hedder daniel og bliver kaldt mulle og det er fordi han så jungle dyret hugo og der sang man mulle mulle wap wap

Anmeld

10. december 2012

LinLin

Jeg har aldrig haft et kælenavn før jeg mødte min nuværende kæreste (5 år siden): jeg hedder Linda og han kalder mig LinLin (kommer af jeg kalder ham Kiki (han hedder Ricki) fordi det kaldte min søn ham da han var lille

Min drenge hedder david og adam. De bliver kaldt hhv buller(basse) og muller(mand). Har også kaldt dem davidorff og adambadadam

Anmeld

10. december 2012

Moar2011

o1Mutte skriver:

Mit navn er Anne-Mette

min søn hedder Storm - han bliver af og til kaldt stommi

Anmeld

10. december 2012

An&Jo

altså jeg selv hedder Anika, men er oftest gået under kaldenavnet Cirkeline i familien.. Det komemr sig af at jeg engang var meget petit, jeg var ikke særlig høj og jeg var MEGET tynd, ja faktisk ret skrøbelig egentlig, men jeg kunne gemme mig de særeste steder, jeg kunne komme ind de mindste steder osv, så deraf navnet cirkeline.. ved nogle familiemedlemmer hænger det stadig ved, men kun ved nogle få..

Ellers har der vidst ikke rigtig været nogle..

Johannes bliver kaldt mange ting..

Anmeld

10. december 2012

LinLin

An&Jo skriver:

altså jeg selv hedder Anika, men er oftest gået under kaldenavnet Cirkeline i familien.. Det komemr sig af at jeg engang var meget petit, jeg var ikke særlig høj og jeg var MEGET tynd, ja faktisk ret skrøbelig egentlig, men jeg kunne gemme mig de særeste steder, jeg kunne komme ind de mindste steder osv, så deraf navnet cirkeline.. ved nogle familiemedlemmer hænger det stadig ved, men kun ved nogle få..

Ellers har der vidst ikke rigtig været nogle..

Johannes bliver kaldt mange ting..

Det har jeg en kusine der bliver kaldt af min bedstemor (hun hedder barbara) min bedstemor synes det var et grimt navn og så var min kusine lille og tynd da hun blev født. Efterhånden blev det bare til Line....

Anmeld

10. december 2012

An&Jo

DAs mor skriver:

Det har jeg en kusine der bliver kaldt af min bedstemor (hun hedder barbara) min bedstemor synes det var et grimt navn og så var min kusine lille og tynd da hun blev født. Efterhånden blev det bare til Line....

tror nu også hellere jeg ville hedde line end Anika..

Bryder mig ikke om mit navn, og nævner det meget sjældent..

men pudsigt nok at der er flere der bliver kaldt det..

Anmeld

10. december 2012

LinLin

An&Jo skriver:

tror nu også hellere jeg ville hedde line end Anika..

Bryder mig ikke om mit navn, og nævner det meget sjældent..

men pudsigt nok at der er flere der bliver kaldt det..

Jeg vil nok også hellere hedde Line end Barbara

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.