Autostole og sengerand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2012

Lenats31

pcoramt skriver:

Vil fraråde dig rømer og maxi.. De er ikke lavet til danske børn.. Ville nok spørge i kærebørn

Hvad mener du med det? De er lavet efter gældende regler og gruppen af de helt små babystole hører de til blandt de største - altså dem med længst holdbarhed på barnets størrelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2012

Anonym trådstarter

Tak for jeres forsalg. 

Det bliver enten Rømer eller Maxi Cosi.

Anmeld

14. december 2012

Maja88

Lenats31 skriver:

Hvad mener du med det? De er lavet efter gældende regler og gruppen af de helt små babystole hører de til blandt de største - altså dem med længst holdbarhed på barnets størrelse

ja er også nysgerrig.. her har vi selv kun maxi cosi

Anmeld

14. december 2012

pcoramt

Line - med 2 boblinger skriver:

Øhm.. Er Römer ikke lavet til danske børn? Hvilke børn er de så lavet til.. 

I KæreBørn er det Römer de sælger mest af så det skulle da være mærkeligt at de ikke er "gode" nok til danske børn.. 

Hvis det er til nyfødte ligger balancen forkert i stolen.. Jeg VILLE kun have rømer.. Men da jeg så fik den på armen kunne jeg godt mærke det ikke var super behageligt.

Anmeld

16. december 2012

Lenats31

Hvis det er til nyfødte ligger balancen forkert i stolen.. Jeg VILLE kun have rømer.. Men da jeg så fik den på armen kunne jeg godt mærke det ikke var super behageligt.

men det har jo ikke noget med børnene at gøre. Alle de små babystole bliver svære at slæbe rundt på efterhånden som de små vokser til. Om den hænger lidt skævt på armen gør ikke ungerne noget. De er vant til det der er værre - fra tilværelsen i maven

Så skal man have en som Graco Duologic 2 /KISS som har hjul og et udtræks-håndtag i toppen så stolen kan trækkes istedet for bæres.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.