Autostole og sengerand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.214 visninger
14 svar
0 synes godt om
10. december 2012

Anonym trådstarter

Vi venter tvillinger og det er to piger. 

Jeg vil gerne have autostol i farver, altså så de ikke bare er sort og grå. Mærket skal være maxi cosi eller rømer. Hvor kan jeg købe dem henne på nettet? 

Også skal vi have to tykke sengerand i pige farver. Hvor kan jeg købe dem på nettet? (Altså så den ene fx har en i lilla og den anden har en i rød) 

Har fundet en nogle hjemmesider på google, men vil bare høre jer hvilken hjemmesider i synes der er gode?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Jeg vil gerne have autostol i farver, altså så de ikke bare er sort og grå. Mærket skal være maxi cosi eller rømer. Hvor kan jeg købe dem henne på nettet? 

Også skal vi have to tykke sengerand i pige farver. Hvor kan jeg købe dem på nettet? (Altså så den ene fx har en i lilla og den anden har en i rød) 

Har fundet en nogle hjemmesider på google, men vil bare høre jer hvilken hjemmesider i synes der er gode?

Nej hvor hyggeligt Vi venter også 2 piger 

Vi køber autostole brugt, men jeg har hørt, at de er meget billigere i tyskland, så måske det kunne være en ide at kigge på nogle tyske hjemmesider? 

Skal sengerandene være med eller uden mønster? Man kan jo få mange, med samme motiv, men i forskellige farver  

Anmeld

10. december 2012

MaLu8

Anonym skriver:

Hej

Vi købte vores autostol i KidsnBaby i Tyskland (Süderlügum). De har også en hjemmeside. www.kidsnbaby.dk

Vi betalte med euro i stedet for kroner, og dermed sparede vi nogle ekstra penge på autostolen.
Ved godt nok bare ikke om de sender til Danmark hvis du køber på deres tyske hjemmeside

Anmeld

10. december 2012

Lenats31

Køb dem i en fysisk butik. det er altså vigtigt de monteres og anvendes rigtigt og der laves mange fejl på begge dele - specielt når det ikke er blevet vist. 

der er også hældningen på sæderne i bilen at tage med i betragtning og den har du ikke en kinamands chance for at vurdere på nettet. Nogle biler har skrånende sæder hvorved nogle stole kan komme til stå meget oprejst. Andre biler har for lange bæltespænder således at nogle selemonterede stole elelr selemonterede baser ikke kan monteres forsvarligt i bilen. heller ikke selv om bilmodellen står på listen over godkendte biler. Er bilen ældre end den som stolen er tetsed i skal du være ekstra på vagt med dette. 

Anmeld

10. december 2012

DitteFisk

Ang. sengerande, så tænkte jeg lige på dem her --> http://shop.roommate.dk/produkter/22-moodymule-sengesaet-serie/134-moodymule---lilla/ 

Som man få i rød og lilla Jeg vil selv have det lilla, det er rigtig sødt. 

Anmeld

10. december 2012

Anonym trådstarter

Miss Church jeg vil lige kigge om jeg kan finde nogle tyske hjemmesider. Det er lige meget om de er ens farvet eller med mønster. 

MaLu8 Jeg har kigget på deres hjemmesider og vi overvejer at tag til tyskland og kig på det. 

Gigl De er da søde. Dem kunne jeg godt finde på at købe

Anmeld

10. december 2012

Eliza

Britax på amazin.co.uk 

Det er det samme som  Römer 

Anmeld

13. december 2012

minna

Jeg har lige købt en rigtig sød sengerand med elefant på babyfutten, jeg syntes de har mange søde sengerande. Både til piger og drenge 

Anmeld

14. december 2012

pcoramt

Anonym skriver:

Vil fraråde dig rømer og maxi.. De er ikke lavet til danske børn.. Ville nok spørge i kærebørn

Anmeld

14. december 2012

Aabye

pcoramt skriver:

Vil fraråde dig rømer og maxi.. De er ikke lavet til danske børn.. Ville nok spørge i kærebørn

Øhm.. Er Römer ikke lavet til danske børn? Hvilke børn er de så lavet til.. 

I KæreBørn er det Römer de sælger mest af så det skulle da være mærkeligt at de ikke er "gode" nok til danske børn.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.