2 kejsersnit, 3 gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. december 2012

Anonym trådstarter

Jer der har fået 2 kejsersnt, hvordan med nr. 3?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2012

baby012

er det ikke noget med at man ikke må føde sit barn hvis man har fået mere end et kejsersnit, firdi at aret ka gå op under fødslen ? 

mener jeg at have fået a vide af min svigerinde med to kejsersnit bag sig  

Anmeld

10. december 2012

livhemdrup

Jeg har fået 1 kejsersnit og 1 almindelig fødsel og så igen 1 kejsersnit nu 4 graviditet må jeg under ingen omstændigheder føde selv. Så tror bestemt de siger til dig du skal ha kejsersnit. 

Anmeld

10. december 2012

Anonym trådstarter

livhemdrup skriver:

Jeg har fået 1 kejsersnit og 1 almindelig fødsel og så igen 1 kejsersnit nu 4 graviditet må jeg under ingen omstændigheder føde selv. Så tror bestemt de siger til dig du skal ha kejsersnit. 

Anmeld

10. december 2012

livhemdrup

Anonym skriver:

Føler med dig. Har det på samme måde. Jeg ville os rigtig gerne føde selv men der er for stor risiko for at arret springer op. 

Anmeld

10. december 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Retningslinjerne hedder 2x KS altid KS,men de kan nu ikke tvinge en til det,siger du nej,er de forpligtet til at hjælpe med at forløse baby vaginalt.

I bla. USA og Holland,har man ikke disse regler,og de har ikke flere kvinder med livmodere der brister,så det må være op til dig selv,hvad du tør ligge krop til. 

Anmeld

10. december 2012

KLN

I Aalborg rådes gravide til kejsersnit, hvis de har fået det to gange før.

Anmeld

10. december 2012

Ellie79

Anonym skriver:

Jer der har fået 2 kejsersnt, hvordan med nr. 3?

Jeg har fået to ks, et planlagt og et akut fordi arret sprang op. Lægen der foretog det sagde bag efter at jeg ikke fik lov at føde selv næste gang og det hed planlagt ks. sådan var deres regler.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.