Tvillingemave 25+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2012

come2

Miss Church skriver:

3 stk. billeder af maven fra i dag 

Vi har nu efterhånden styr på det hele Pulsekommoden er bestilt og skal hentes på torsdag og auto-stolene er der også ved at være styr på. Barnevognen/kombi-vognen er købt og vi har bestemt hvilke senge vi skal have.

Og - vi overtager vores nye hus på torsdag Glæder mig så meget til at komme på plads og designe baby-værelser 

Den er jo bare så perfekt smukke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2012

Miss Church

come2 skriver:

Den er jo bare så perfekt smukke

Tusind tak søde! 

Anmeld

10. december 2012

Mor til Mike

Lækker babyhule! Du er simpelthen SÅ smuk gravid.. Dine tvillinger har en smuk mor 

Anmeld

10. december 2012

Miss Church

Mikey Mike skriver:

Lækker babyhule! Du er simpelthen SÅ smuk gravid.. Dine tvillinger har en smuk mor 

Årh tusind tak  Hvor er det sødt af dig 

Anmeld

10. december 2012

christina92

Miss Church skriver:

Vi har nu efterhånden styr på det hele Pulsekommoden er bestilt og skal hentes på torsdag og auto-stolene er der også ved at være styr på. Barnevognen/kombi-vognen er købt og vi har bestemt hvilke senge vi skal have.

Og - vi overtager vores nye hus på torsdag Glæder mig så meget til at komme på plads og designe baby-værelser 

Skønt i er ved at have styr på så mange ting og dejligt at i snart kan komme på plads i huset

Og maven ser jo vidunderlig og fantastisk ud som altid

Anmeld

10. december 2012

Miss Church

christina92 skriver:

Skønt i er ved at have styr på så mange ting og dejligt at i snart kan komme på plads i huset

Og maven ser jo vidunderlig og fantastisk ud som altid

Ja det er skønt! Glæder mig så meget til vi kan flytte ind! 

Tusind tak søde! 

Anmeld

10. december 2012

Kamulla

du har bare en smuk mave

Anmeld

10. december 2012

christina92

Miss Church skriver:

Ja det er skønt! Glæder mig så meget til vi kan flytte ind! 

Tusind tak søde! 

Ja, det bliver så dejligt for jer! Så kan i rigtig komme igang med at gøre klar til pigerne

Anmeld

10. december 2012

banana3

Miss Church skriver:

Dejlig mave - med lækkert indhold

Dejligt at i er godt med, hvilke senge har i valgt ?

Jeg er helt vild med de der kili-senge, men de er godt nok dyre

Anmeld

10. december 2012

Miss Church

banana3 skriver:

Dejlig mave - med lækkert indhold

Dejligt at i er godt med, hvilke senge har i valgt ?

Jeg er helt vild med de der kili-senge, men de er godt nok dyre

Tak for det! 

Vi ville gerne have en Leanderseng, men da vi så fandt ud af, at der var to, valgte vi at prioritere lidt anderledes De er dælme dyre! 

Vi vil have Sundvik sengen fra IKEA. Jeg lavede en tråd om IKEA-sengene på et tidspunkt og folk var meget positive. Derfor besluttede vi os for at købe dem. Dog har vi valgt at købe helsemadrasser i BabySam. Jeg vil gerne have, at de skal sove på nogle ordentlige madrasser Så madrasserne koster mere end sengene 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.