Tvillingemave 25+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.657 visninger
24 svar
0 synes godt om
10. december 2012

Miss Church

3 stk. billeder af maven fra i dag 

Vi har nu efterhånden styr på det hele Pulsekommoden er bestilt og skal hentes på torsdag og auto-stolene er der også ved at være styr på. Barnevognen/kombi-vognen er købt og vi har bestemt hvilke senge vi skal have.

Og - vi overtager vores nye hus på torsdag Glæder mig så meget til at komme på plads og designe baby-værelser 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2012

Miss BananaHammock

Miss Church skriver:

Vi har nu efterhånden styr på det hele Pulsekommoden er bestilt og skal hentes på torsdag og auto-stolene er der også ved at være styr på. Barnevognen/kombi-vognen er købt og vi har bestemt hvilke senge vi skal have.

Og - vi overtager vores nye hus på torsdag Glæder mig så meget til at komme på plads og designe baby-værelser 

Dejlig mave og skøn update. Hvor har I bare været produktive

Anmeld

10. december 2012

Miss Church

Miss BananaHammock skriver:

Dejlig mave og skøn update. Hvor har I bare været produktive

Tak! 

Ja der sker dælme noget for tiden Men hold op hvor glæder jeg mig til at vi kan flytte i vores helt eget! Det bliver så skønt  og så giver det mig en dejlig ro at vi snart er klar til at tage imod dem. Selvom de helst skulle blive derinde længe endnu! 

Anmeld

10. december 2012

Miss BananaHammock

Miss Church skriver:

Tak! 

Ja der sker dælme noget for tiden Men hold op hvor glæder jeg mig til at vi kan flytte i vores helt eget! Det bliver så skønt  og så giver det mig en dejlig ro at vi snart er klar til at tage imod dem. Selvom de helst skulle blive derinde længe endnu! 

Havde det på samme måde - men det gik ikke helt så godt for os, for juniors værelse er stadig ikke klar det skulle ha været det sidste at gulvmanden kommer og ligger tæppe på imorgen, men tømmeren mangler stadig et par lister og en dørkarm. Men skidt pyt. Vi bliver aligevel i det gamle soveværelse et par uger da det er lige ved siden af badeværelset og med kejsersnit tror jeg det er smart at have tæt på det hele

Men bare det at overtage hus er fantastisk. Det bliver ens hjem på en helt anden måde!

Anmeld

10. december 2012

Miss Church

Havde det på samme måde - men det gik ikke helt så godt for os, for juniors værelse er stadig ikke klar det skulle ha været det sidste at gulvmanden kommer og ligger tæppe på imorgen, men tømmeren mangler stadig et par lister og en dørkarm. Men skidt pyt. Vi bliver aligevel i det gamle soveværelse et par uger da det er lige ved siden af badeværelset og med kejsersnit tror jeg det er smart at have tæt på det hele

Men bare det at overtage hus er fantastisk. Det bliver ens hjem på en helt anden måde!

Ork i har masser af tid  han kommer først om 4 dage! Haha. 
Man må jo bare tilpasse sig situationen. Så går det nok også. 

Ja det kan jeg lige forestille mig! 

Daniel har også juleferie fra på torsdag, så han rigtig kan få lavet en masse på huset, inden jeg flytter ind  Jeg kan jo desværre ikke hjælpe så meget, men det har vi heldigvis en masse familie, som kan.

Anmeld

10. december 2012

FrkZier

Miss Church skriver:

så har i da vidst også styr på det hele hva'

maven er som altid smuuuk

Anmeld

10. december 2012

Miss BananaHammock

Miss Church skriver:

Ork i har masser af tid  han kommer først om 4 dage! Haha. 
Man må jo bare tilpasse sig situationen. Så går det nok også. 

Ja det kan jeg lige forestille mig! 

Daniel har også juleferie fra på torsdag, så han rigtig kan få lavet en masse på huset, inden jeg flytter ind  Jeg kan jo desværre ikke hjælpe så meget, men det har vi heldigvis en masse familie, som kan.

Ja - masser af tid!!

Jeg har heller ikke rigtig kunne hjælpe. Det har været svært! Så jeg har lavet mad til håndværkerne istedet og bagt kage til dem!

Anmeld

10. december 2012

Miss Church

FrkZier skriver:

så har i da vidst også styr på det hele hva'

maven er som altid smuuuk

Ja der er ved at være styr på det hele nu Det virkede ellers så uoverskueligt på et tidspunkt. 

Tark! 

Anmeld

10. december 2012

Miss Church

Ja - masser af tid!!

Jeg har heller ikke rigtig kunne hjælpe. Det har været svært! Så jeg har lavet mad til håndværkerne istedet og bagt kage til dem!

Ja nemlig

Jeg regner også med at det bliver min opgave i byggearbejdet. Det sætter de nok også pris på

Anmeld

10. december 2012

Miss BananaHammock

Miss Church skriver:

Ja nemlig

Jeg regner også med at det bliver min opgave i byggearbejdet. Det sætter de nok også pris på

Det gør de - de begynder ihvertfald også at forvente kagen, for når den glipper, så får jeg det afvide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.