Små fed/gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2012

Musse21

FrkZier skriver:

selv efter jeg havde mærket de første bevægelser derinde, gik der noget tid før jeg egentligt 'troede' på at det VAR ham jeg mærkede

Syntes også det er svært når man ikke ved hvad man skal mærke efter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2012

FrkZier

Musse21 skriver:

Syntes også det er svært når man ikke ved hvad man skal mærke efter

jeg var faktisk ikke i tvivl, jeg vidste bare det var ham - men havde stadig svært ved at tro på det, men det var faktisk nok mest fordi jg var bange for at snyde mig selv, hvis det giver nogen mening?!

Anmeld

10. december 2012

Musse21

FrkZier skriver:

jeg var faktisk ikke i tvivl, jeg vidste bare det var ham - men havde stadig svært ved at tro på det, men det var faktisk nok mest fordi jg var bange for at snyde mig selv, hvis det giver nogen mening?!

Men kunne du direkte mærke han sparkede eller var det de bobler alle snakker om?

Anmeld

10. december 2012

FrkZier

Musse21 skriver:

Men kunne du direkte mærke han sparkede eller var det de bobler alle snakker om?

bobler har jeg  aldrig mærket.. det føltes lidt ligesom hvis der var en der tabte en lille sten på maveskindet(indefra), vil ikke kalde det direkte spark, det var de ikke hårde nok til på daværende tidspunkt - men mere et lille skub

Anmeld

10. december 2012

Musse21

FrkZier skriver:

bobler har jeg  aldrig mærket.. det føltes lidt ligesom hvis der var en der tabte en lille sten på maveskindet(indefra), vil ikke kalde det direkte spark, det var de ikke hårde nok til på daværende tidspunkt - men mere et lille skub

mærkede nogen den anden aften da jeg lagde helt strakt ud.. Det føltes som om man lige blev prikket i maveskindet..

Anmeld

10. december 2012

FrkZier

Musse21 skriver:

mærkede nogen den anden aften da jeg lagde helt strakt ud.. Det føltes som om man lige blev prikket i maveskindet..

lidt ligesom hvis man for et mini smølfe spark indvenidgt på maveskindet (sådan følte/føler jeg det)

Anmeld

10. december 2012

Musse21

FrkZier skriver:

lidt ligesom hvis man for et mini smølfe spark indvenidgt på maveskindet (sådan følte/føler jeg det)

Okay kunne være jeg skulle til at være lidt obs på det

Anmeld

10. december 2012

FrkZier

Musse21 skriver:

Okay kunne være jeg skulle til at være lidt obs på det

ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.