Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
henh01 skriver: Det kommer.. Jeg ser også bare fed ud.. hahahaha
Det kommer.. Jeg ser også bare fed ud.. hahahaha
Musse21 skriver: Hej Ja jeg syntes jeg ser flot gravid ud om eftermiddagen/ aften men om morgnen ligner jeg bare en der er små fed...Vil så gerne have en dejlig flot rund mave
Hej Ja jeg syntes jeg ser flot gravid ud om eftermiddagen/ aften men om morgnen ligner jeg bare en der er små fed...Vil så gerne have en dejlig flot rund mave
det kommer, bare rolig
det var først fra 17+ at min mave var samme str om morgen og aften - før det var den self. større om morgenen end normalt, men den var KÆMPE om aftenen
FrkZier skriver: det kommer, bare rolig det var først fra 17+ at min mave var samme str om morgen og aften - før det var den self. større om morgenen end normalt, men den var KÆMPE om aftenen
Musse21 skriver: Tak for opmuntringen.. Hvornår var det du mærkede liv første gang?
Tak for opmuntringen.. Hvornår var det du mærkede liv første gang?
16+5 mener jeg men det også fordi min livmoder allerede ved 16+0 var rettet så meget ud som den normalt først er i uge 24, så derfor jeg mærkede det relativt tidligt at en 1. gangs
FrkZier skriver: 16+5 mener jeg men det også fordi min livmoder allerede ved 16+0 var rettet så meget ud som den normalt først er i uge 24, så derfor jeg mærkede det relativt tidligt at en 1. gangs
Musse21 skriver: Min jordmoder sagde også min var noget større end gennemsnittet
Min jordmoder sagde også min var noget større end gennemsnittet
så kan det jo være du også snart mærker liv
FrkZier skriver: så kan det jo være du også snart mærker liv
Musse21 skriver: Det håber jeg godt nok... Det gør det hele lidt mere virkligt
Det håber jeg godt nok... Det gør det hele lidt mere virkligt
selv efter jeg havde mærket de første bevægelser derinde, gik der noget tid før jeg egentligt 'troede' på at det VAR ham jeg mærkede
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128