Sidste JM besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

267 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. december 2012

Miss BananaHammock

Har lige været til mit sidste JM besøg. Og sidder nu tilbage med følelsen af at den største oplevelse i mit liv venter lige om hjørnet. Skal kun sove 4 gange mere før jeg får vores bette fyr i armene.

Har I fået noget ud af jeres JM besøg undervejs i graviditeten?

Jeg synes det har været lidt bob bob! Ikke deres skyld, for JM har bare gjort sit arbejde, men det har jo "bare" været rutine tjek. Hvilket selvfølgelige er fint nok og det var da ekstra godt da de fandt ud af at han lå forkert og jeg kunne blive sendt videre til scanning osv. Men jeg havde virkelig set frem til mine JM besøg dengang jeg blev gravid. Ved ikke hvad jeg forventede - måske en fanfare og fyrværkeri hver gang

Men nu må jeg vente til næste gang med at få JM besøg igen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2012

Troldemommi

Det er ABSOLUT den største oplevelse man overhovedet kan forestille sig, efter det bliver ens liv aldrig som det var før

Jeg elskede mine JM besøg, det bedste var når hun bad mig lægge mig ned og hun så fandt den der dims frem så man kunne babys hjerte  så græd jeg af glæde og boblede af fryd på samme tid

Håber du får en fantastisk fødsel

Monica

Anmeld

10. december 2012

tarkoflen

Uhh der er ikke længe til du får din guldklump i armene

Har l egentlig et navn til ham? Eller er det noget l holder hemmeligt?

Jeg var til første JM besøg i torsdags og jeg synes det var ok, mest af alt fordi jeg fik lov til at høre babys hjertelyd, og det trængte jeg til nu glæder jeg mig bare til MD skanningen og få at vide, at alt er godt der!

Jeg tror ikke, at jeg havde de store forventninger til det, så blev ikke så overrasket over at det mest var papirarbejde, og lidt snak om mine forventninger til fødsel og forløbet, så det var ok

Anmeld

10. december 2012

Miss BananaHammock

Monica P skriver:

Det er ABSOLUT den største oplevelse man overhovedet kan forestille sig, efter det bliver ens liv aldrig som det var før

Jeg elskede mine JM besøg, det bedste var når hun bad mig lægge mig ned og hun så fandt den der dims frem så man kunne babys hjerte  så græd jeg af glæde og boblede af fryd på samme tid

Håber du får en fantastisk fødsel

Monica

Tak

Jeg har altid synes det var dejligt at vide at den bette havde det godt, men har aldrig taget det så stærkt at høre hjertelyden. Men der er man nok meget forskellig.

Anmeld

10. december 2012

Miss BananaHammock

tarkoflen skriver:

Uhh der er ikke længe til du får din guldklump i armene

Har l egentlig et navn til ham? Eller er det noget l holder hemmeligt?

Jeg var til første JM besøg i torsdags og jeg synes det var ok, mest af alt fordi jeg fik lov til at høre babys hjertelyd, og det trængte jeg til nu glæder jeg mig bare til MD skanningen og få at vide, at alt er godt der!

Jeg tror ikke, at jeg havde de store forventninger til det, så blev ikke så overrasket over at det mest var papirarbejde, og lidt snak om mine forventninger til fødsel og forløbet, så det var ok

Vi står og vakler mellem 2 navne, men vi kan ikke vælge så vi håber at vi kan se hvad han er for en når han kommer ud

Når jeg tænker tilbage kan jeg godt huske hvordan det var ved første besøg og der var det selvfølgelig stort at høre hjertelyd

Kan godt forstå du glæder dig til MD. Kan huske jeg var super nervøs. Heldigvis havde vi set den bette et par uger inden til en kønsscanning.

Anmeld

10. december 2012

tarkoflen

Miss BananaHammock skriver:

Vi står og vakler mellem 2 navne, men vi kan ikke vælge så vi håber at vi kan se hvad han er for en når han kommer ud

Når jeg tænker tilbage kan jeg godt huske hvordan det var ved første besøg og der var det selvfølgelig stort at høre hjertelyd

Kan godt forstå du glæder dig til MD. Kan huske jeg var super nervøs. Heldigvis havde vi set den bette et par uger inden til en kønsscanning.

Hvor bliver det spændende hvad han ligner! Jeg tror vi har et drengenavn, men pigenavne er vi helt blanke på! Så det bliver nemmest hvis kæresten har ret med hensyn til kønnet

Jeg synes det er dejligt at høre hjertelyd, det giver mig lidt ro!

Jeg er så nervøs for MD skanningen! Glæder mig men er også virkelig nervøs! Vi har ikke købt en kønsskanning, så vi må vente i spænding og se, om den vil ud med sproget hvis ikke så kan det godt være, at vi køber en kønsskanning!

Anmeld

10. december 2012

christina92

Har lige været til mit sidste JM besøg. Og sidder nu tilbage med følelsen af at den største oplevelse i mit liv venter lige om hjørnet. Skal kun sove 4 gange mere før jeg får vores bette fyr i armene.

Jeg synes det har været lidt bob bob! Ikke deres skyld, for JM har bare gjort sit arbejde, men det har jo "bare" været rutine tjek. Hvilket selvfølgelige er fint nok og det var da ekstra godt da de fandt ud af at han lå forkert og jeg kunne blive sendt videre til scanning osv. Men jeg havde virkelig set frem til mine JM besøg dengang jeg blev gravid. Ved ikke hvad jeg forventede - måske en fanfare og fyrværkeri hver gang

Hvor er det fantastisk du snart bliver mor!

Jeg har heller ikke fået det hel vilde ud af mine JM besøg. Ved ikke hvad jeg havde forventet men hvertfald noget andet end det jeg fik

Anmeld

10. december 2012

Mor til Frederic og Freya

Min betød rigtig rigtig meget, men havde også en special jm der har med sårbare mødre og ikke har et max antal minutter til hver konsultationer.

Var til jm om fredagen, (freya skulle ud ved pks om mandagen) hvor hun skulle videre til føde afd på kolding til weekend vagt og ville snakke med de andre på barsels afd., sætte dem ind i min sag og den behov for hjælp jeg havde brug for.

Dertil snakkede hun med operations afd for at høre hvor mit pks ville ligge mandag morgen. Så hun ringede lørdag og fortalte at de havde rykket rundt så jeg var den første på operations bordet mandag morgen og så ville min jm nemlig blive og være jm gennem hele dagen.

Det gjorde en kæmpe forskel at hun var der helt til slut og at hun ikke havde andre hun skulle kigge til, men kunne side og støtte, snakke, hjælpe med freya og sammen med farmand...

Hun vidste og kendte til mig - min problematik osv. Så hun kunne derfor også 'presse' mig lidt mere.

Hende skylder jeg bare så meget...

Med frederic, vores den ældste var en være gang rod. Det var midt under strejken i '08 og der var bare ikke styr på en skid. Alt var skåret ned til minimum og havde de få gange jeg var afsted en ny jm hver gang. Som igen ikke havde sat sig ind i 'min mave' og det var bare tryk - tryk - barn fin og ud igen. Så da de endelig fandt ud af at han lå i tværleje, hvilket havde stået fra start i vandre journal, så skulle det gå stærkt... Så nej, ikke nogen god oplevelse som første gangs.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.