Miss BananaHammock skriver:
Har lige været til mit sidste JM besøg. Og sidder nu tilbage med følelsen af at den største oplevelse i mit liv venter lige om hjørnet. Skal kun sove 4 gange mere før jeg får vores bette fyr i armene. 
Har I fået noget ud af jeres JM besøg undervejs i graviditeten?
Jeg synes det har været lidt bob bob! Ikke deres skyld, for JM har bare gjort sit arbejde, men det har jo "bare" været rutine tjek. Hvilket selvfølgelige er fint nok og det var da ekstra godt da de fandt ud af at han lå forkert og jeg kunne blive sendt videre til scanning osv. Men jeg havde virkelig set frem til mine JM besøg dengang jeg blev gravid. Ved ikke hvad jeg forventede - måske en fanfare og fyrværkeri hver gang 
Men nu må jeg vente til næste gang med at få JM besøg igen! 
Min betød rigtig rigtig meget, men havde også en special jm der har med sårbare mødre og ikke har et max antal minutter til hver konsultationer.
Var til jm om fredagen, (freya skulle ud ved pks om mandagen) hvor hun skulle videre til føde afd på kolding til weekend vagt og ville snakke med de andre på barsels afd., sætte dem ind i min sag og den behov for hjælp jeg havde brug for.
Dertil snakkede hun med operations afd for at høre hvor mit pks ville ligge mandag morgen. Så hun ringede lørdag og fortalte at de havde rykket rundt så jeg var den første på operations bordet mandag morgen og så ville min jm nemlig blive og være jm gennem hele dagen.
Det gjorde en kæmpe forskel at hun var der helt til slut og at hun ikke havde andre hun skulle kigge til, men kunne side og støtte, snakke, hjælpe med freya og sammen med farmand...
Hun vidste og kendte til mig - min problematik osv. Så hun kunne derfor også 'presse' mig lidt mere.
Hende skylder jeg bare så meget...
Med frederic, vores den ældste var en være gang rod. Det var midt under strejken i '08 og der var bare ikke styr på en skid. Alt var skåret ned til minimum og havde de få gange jeg var afsted en ny jm hver gang. Som igen ikke havde sat sig ind i 'min mave' og det var bare tryk - tryk - barn fin og ud igen. Så da de endelig fandt ud af at han lå i tværleje, hvilket havde stået fra start i vandre journal, så skulle det gå stærkt... Så nej, ikke nogen god oplevelse som første gangs.
Anmeld