hvornår gravid med nr 2? (planlagte)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2012

Aabye

Jeg har lige født min nr 2, og her er der 19 mdr mellem den "store" og den lille.. Det er rigtig hårdt ingen tvivl om det..

Det der var aller hårdest var graviditeten.. For sådan en lille krudt ugle forstår ikke rigtigt at mor ikke kan bære på ham.. Jeg havde en slem bækkenløsning, så jeg kunne INTET... 

Havde jeg vidst at jeg ville få så slem en bækkenløsning havde vi nok ventet med at få nr 2.. Men ejg fortryder intet..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2012

Mother-love

Line - med 2 boblinger skriver:

Jeg har lige født min nr 2, og her er der 19 mdr mellem den "store" og den lille.. Det er rigtig hårdt ingen tvivl om det..

Det der var aller hårdest var graviditeten.. For sådan en lille krudt ugle forstår ikke rigtigt at mor ikke kan bære på ham.. Jeg havde en slem bækkenløsning, så jeg kunne INTET... 

Havde jeg vidst at jeg ville få så slem en bækkenløsning havde vi nok ventet med at få nr 2.. Men ejg fortryder intet..  

jeg kan godt forstå at hvis du havde vidst du fik bækkenløsning så havde du ventet. self fortryder man aldrig sine børn. men det var bare mere, sådan at hvis man nu f.eks vidste man fik den samme men kunne have ventet lidt.

men tak for svar

Anmeld

10. december 2012

Aabye

michelledam skriver:

jeg kan godt forstå at hvis du havde vidst du fik bækkenløsning så havde du ventet. self fortryder man aldrig sine børn. men det var bare mere, sådan at hvis man nu f.eks vidste man fik den samme men kunne have ventet lidt.

men tak for svar

Velbekommen Thihi

Anmeld

10. december 2012

MaleneJensen

Herhjemme var vores pige 1½ år ca da jeg blev gravid, hun når lige af blive 2år og 1½ måned ca når hendes lillebror kommer til verden her til april

Meen hvis vi skal have flere børn herhjemme vil jeg gerne af vores dreng den mindste er mindst 2år for denne her graviditet har været rigtig hård og er blevet ramt af bækkenløsning også og det har resulteret i jeg intet rigtig må med min datter hvilket jeg har svært ved af acceptere såå hvis jeg skal have flere børn skal min dreng være ældre end vores datter var da jeg blev gravid med min søn...

Anmeld

10. december 2012

henh01

jeg har stemt 1 år og 9 mdr - jeg blev gravid da min søn var 1 år og 10 mdr dog. Der kommer til at være 2 år og 6 mdr mellem dem.

Anmeld

10. december 2012

Christina :-)

Min søn var 2 år og 11 mdr og vil være 3 år og næsten 7 mdr og syntes det dejligt

Anmeld

10. december 2012

blomst84

Cecilie var 1 år og 6 mdr da jeg blev gravid..planlagt... der kommer til at vœre 2 år og 3 mdr mellem mine piger... om det bliver hårdt ved jeg ikke, det kan jeg berette om til marts.. men syntes graviditeten har vœret lidt hård da jeg har bœkkenløsning.... 

Anmeld

10. december 2012

Mother-love

blomst84 skriver:

Cecilie var 1 år og 6 mdr da jeg blev gravid..planlagt... der kommer til at vœre 2 år og 3 mdr mellem mine piger... om det bliver hårdt ved jeg ikke, det kan jeg berette om til marts.. men syntes graviditeten har vœret lidt hård da jeg har bœkkenløsning.... 

hold da op der er utrolig mange der er ramt af bækkenløsning. og jeg fryger også en hård graviditet da min graviditet med isabella var rigtig hård men det var pga jeg fik et piskesmæld en uge før jeg testede positivt gravid med isabella...
jeg lider stadig af smerter. dog ikke på samme måde som da skaden lige var sket. dvs i min graviditet med isabella..

Anmeld

11. december 2012

Nille-pigen

jeg har stemt blank, da jeg er gravid med nr 2 og vores Thor er knap 10 mdr nu...

Anmeld

11. december 2012

Københavnermor

michelledam skriver:

hej piger.
hvor gamle var jeres den første før i blev gravide igen. altså de planlagte?

var det rigtig hårdt med et spædbarn sammen med den første?
nu hvor i har erfaring med at få nr 2 ville i så hvis i kunne have ændret det til den første var ældre?

Jeg har stemt 1 år, men hun er kun 11 måneder og jeg er 5+4 idag, så det er ikke helt sandt..

Og rejen er planlagt, den kom i 1. forsøg..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.