Ked af det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

631 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. december 2012

Anonym trådstarter

Hej alle

jeg er gået 2 dage over forventet mens, og kom lige til at tænke på, at jeg har været utroligt følsom den sidste uges tid. Jeg kan blive "ked af" underlige ting. f.eks hvis jeg tænker på hvor meget jeg elsker min mand, hvor uoverskueligt det er med sne, og andet.. Det er rigtig underligt, og det ligner ikke mig.

er der andre der svar oplevet, at de har været meget mere følsomme under graviditeten.. specifikt i starten ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2012

B&J

tror det er meget forskelligt fra graviditet til graviditet.. men håber da du kan teste positiv

Anmeld

9. december 2012

Christina :-)

Anonym skriver:

Hej alle

jeg er gået 2 dage over forventet mens, og kom lige til at tænke på, at jeg har været utroligt følsom den sidste uges tid. Jeg kan blive "ked af" underlige ting. f.eks hvis jeg tænker på hvor meget jeg elsker min mand, hvor uoverskueligt det er med sne, og andet.. Det er rigtig underligt, og det ligner ikke mig.

er der andre der svar oplevet, at de har været meget mere følsomme under graviditeten.. specifikt i starten ?

Jeg græd over alt inden jeg testede positiv

Anmeld

9. december 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

tror det er meget forskelligt fra graviditet til graviditet.. men håber da du kan teste positiv

Ja du har nok helt ret

Anmeld

9. december 2012

Anonym trådstarter

Stinna92:) skriver:

Jeg græd over alt inden jeg testede positiv

Tak - nu gav du mig håb.. Måske jeg skal prøve at teste

Anmeld

9. december 2012

Anonym skriver:

Tak - nu gav du mig håb.. Måske jeg skal prøve at teste

Og gør det Stadig

Anmeld

9. december 2012

Anonym trådstarter

Og gør det Stadig

Det er godt nok ikke for sjov det er rigtig belastende

Anmeld

9. december 2012

Anonym skriver:

Det er godt nok ikke for sjov det er rigtig belastende

Ja hader det har prøvet og skulle ringe til Telia om min mobil vi kom og skændes til og mået ligge på fordi tårnene stod ud af øjene på mig

Anmeld

9. december 2012

Anonym trådstarter

Ja hader det har prøvet og skulle ringe til Telia om min mobil vi kom og skændes til og mået ligge på fordi tårnene stod ud af øjene på mig

Ja puha da! Jeg har jo selvfølgelig også tænkt på, bostedet bare er fordi jeg er ved at få mens, at jeg er så følsom. Men det synes jeg bare ikke jeg plejer at være! 

Det kan en test jo kun vise

Anmeld

9. december 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Hej alle

kan ik huske om det var før eller efter jeg vidste at jeg var gravid...

men jeg var ude at gå med min hund en aften, og jeg havde ham løs (et område hvor det er tilladt) - og så var der en der bad mig få styr på min hund/få den i snor..

og - normalt ville jeg sige Fuck dig (eller noget i den stil) og så var det det- men her gik jeg hjem satte mig i sofaen - gik ud på toilettet - og så begyndte jeg bare at stor tude..

Så det kan sagtens være, jeg  for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.