Brystpumpe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2012

Miss Church

AnnaKJ skriver:

Kan anbefale Medela
Vi har den elektriske Bruger den dog ikke mere.
Jeg ville nok anbefale at købe en brugt og så bare købe nye flasker.
Vi købte en ny, men fik den ikke brugt så meget som jeg troede jeg ville

Tak for dit svar Jeg tror også det bliver en brugt, hvis det bliver nødvendigt Vi ser lige tiden an 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2012

Miss Church

LilleChelle skriver:

Jeg har denne her - http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=13429

Som faktisk ikke er specielt dyr fra ny af

Den er virkelig guld værd Og jeg glæder mig over den hver dag

Anmeld

9. december 2012

L&V

Miss Church skriver:

Ja jeg vil helst heller ikke vende dem til at tage flaske. Men det kan jo blive nødvendigt. Vil allerhelst at amningen bare fungerer

Det var godt nok billigt. Hvis det bliver, tror jeg da at jeg skal kigge efter en brugt. 

Men mange tak for din hjælp!  

Det er nemlig det så tror man ska være varsom.. Super billigt, man kan være heldig

Anmeld

9. december 2012

Astrid P

LilleChelle skriver:

Jeg har denne her - http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=13429

Som faktisk ikke er specielt dyr fra ny af

Den er virkelig guld værd Og jeg glæder mig over den hver dag

Det er da en meget fair pris... Så bruger man kun en hånd til lissom at holde den på plads, eller hvordan?

Anmeld

9. december 2012

LilleChelle

Miss Church skriver:

Du må meget gerne snage

Jamen faktisk ved jeg slet ikke om det bliver nødvendigt. Jeg har jo ikke lige den vilde erfaring med det. Tænkte bare - sådan en skal man da have  

Det er altid rart at have et lille lager i fryseren (det kan holde sig 6 måneder i fryseren), hvis far evt. skal passe nogle timer hvor man måske er ude med veninderne eller hvis bedsteforældrene skal passe et par timer hvor i har brug for at være kærester. 

Udover det, er det rigtig godt at have til at ptte i græden når de begynder på det. Og igen, så kan det holde sig længe i fryseren. 

Jeg pumper ud 1-2 gange i døgnet og fryser det så ned. Nogle gange har min kæreste hygget med ham og givet ham en flaske med det der stod til afkøling i køleskabet - og det har fungeret. 

Så længe man ikke giver flaske 5 ud af 8 gange i døgnet, så bliver de altså ikke dovne af at få en flaske i ny og næ. 

Anmeld

9. december 2012

LilleChelle

Astrid P skriver:

Det er da en meget fair pris... Så bruger man kun en hånd til lissom at holde den på plads, eller hvordan?

Ja, bare en hånd på den, så den ikke falder af. 

Ofte sidder jeg i sofaen med benene over kors, med computeren på sofaen, og så kan den støtte på benene så man har begge hænder fri til at stene lidt på baby

Og ja, det er absolut en fair pris for så nyttigt et redskab

Anmeld

9. december 2012

Miss Church

LilleChelle skriver:

Det er altid rart at have et lille lager i fryseren (det kan holde sig 6 måneder i fryseren), hvis far evt. skal passe nogle timer hvor man måske er ude med veninderne eller hvis bedsteforældrene skal passe et par timer hvor i har brug for at være kærester. 

Udover det, er det rigtig godt at have til at ptte i græden når de begynder på det. Og igen, så kan det holde sig længe i fryseren. 

Jeg pumper ud 1-2 gange i døgnet og fryser det så ned. Nogle gange har min kæreste hygget med ham og givet ham en flaske med det der stod til afkøling i køleskabet - og det har fungeret. 

Så længe man ikke giver flaske 5 ud af 8 gange i døgnet, så bliver de altså ikke dovne af at få en flaske i ny og næ. 

Ja det er jo nemlig også det! Det er altså smart at have noget i fryseren, så andre kan give mad. 

Men jeg tror da at jeg også skal have fat på de der poser. Det lyder hvert fald rigtig smart!

Anmeld

9. december 2012

LilleChelle

Miss Church skriver:

Ja det er jo nemlig også det! Det er altså smart at have noget i fryseren, så andre kan give mad. 

Men jeg tror da at jeg også skal have fat på de der poser. Det lyder hvert fald rigtig smart!

Jeg bruger dem her: http://www.webapoteket.dk/produkter/lansinoh-fryseposer-til-modermaelk-25-stk-212680 

De bliver lukket med dobbeltlukning, og jeg har endnu ikke oplevet at noget er flødet ud. 

Anmeld

9. december 2012

Miss Church

LilleChelle skriver:

Jeg bruger dem her: http://www.webapoteket.dk/produkter/lansinoh-fryseposer-til-modermaelk-25-stk-212680 

De bliver lukket med dobbeltlukning, og jeg har endnu ikke oplevet at noget er flødet ud. 

Super  

Hvor er det dejligt når folk gider hjælpe! Mange tak 

Anmeld

9. december 2012

LilleChelle

Miss Church skriver:

Super  

Hvor er det dejligt når folk gider hjælpe! Mange tak 

Det er jo det vi er her for

- altid dejligt når så mange er samlet et sted, så kan man altid få svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.