Brystpumpe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.483 visninger
31 svar
0 synes godt om
9. december 2012

Miss Church

Hej  

Jeg har lige brug for et lille råd. 

Jeg har planer om at jeg skal amme mine tvilinger. Men skal jeg købe en brystpumpe? Hvis ja, skal jeg så købe en nu, eller vente til de er kommet? 

Bruger du din brystpumpe? Og hvilken kan du evt. anbefale? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2012

Zelinasmor

Miss Church skriver:

Hej  

Jeg har planer om at jeg skal amme mine tvilinger. Men skal jeg købe en brystpumpe? Hvis ja, skal jeg så købe en nu, eller vente til de er kommet? 

Pigeons er rigtig gode.

Køb en FØR. Det er virkelig træls at stå der og måske have problemer med at de ikke vil tage ved og så intet kan stille op fordi man ikke har fået den købt 

Anmeld

9. december 2012

LilleChelle

Miss Church skriver:

Hej  

Jeg har hørt ret dårligt om pigeons. 

Derimod har jeg kun hørt godt om Medela og avent. 

Jeg selv er indehaver af en Medela elektrisk brystpumpe, som bliver brugt hver dag. Og den er GULD værd. 

Jeg købte først min da han var 3 uger gammel. 

Gør dig selv den tjeneste at køb en elektrisk, du vil ødelægge dine håndled ved en manuel og det vil blive en sur pligt at skulle. Og kan man ikke slappe af - kommer det hele ikke ud. 

Anmeld

9. december 2012

Miss Church

xoxotasha skriver:

Pigeons er rigtig gode.

Køb en FØR. Det er virkelig træls at stå der og måske have problemer med at de ikke vil tage ved og så intet kan stille op fordi man ikke har fået den købt 

Tak for dit svar  

Det er rigtigt! Så er det nok en god ide at få den købt før. 

Anmeld

9. december 2012

Miss Church

LilleChelle skriver:

Jeg har hørt ret dårligt om pigeons. 

Derimod har jeg kun hørt godt om Medela og avent. 

Jeg selv er indehaver af en Medela elektrisk brystpumpe, som bliver brugt hver dag. Og den er GULD værd. 

Jeg købte først min da han var 3 uger gammel. 

Gør dig selv den tjeneste at køb en elektrisk, du vil ødelægge dine håndled ved en manuel og det vil blive en sur pligt at skulle. Og kan man ikke slappe af - kommer det hele ikke ud. 

Tak for dit svar Jeg har også hørt rigtig godt om Avent, den anden kender jeg ikke. 

Jeg har også overvejet om det ikke er smart nok, at købe en elektrisk-pumpe. Men kan ikke rigtig finde ud af om det er "nødvendigt" 

Anmeld

9. december 2012

LilleChelle

Miss Church skriver:

Tak for dit svar Jeg har også hørt rigtig godt om Avent, den anden kender jeg ikke. 

Jeg har også overvejet om det ikke er smart nok, at købe en elektrisk-pumpe. Men kan ikke rigtig finde ud af om det er "nødvendigt" 

Medela er det mærke som bliver brugt på sygehusene rundt om i landet  

Den er rigtig god - og jeg er rigtig glad for min. 

- Hvis du ikke vil købe brugt (og spare penge) så kig på amazon.uk, der kan du spare en del - og du kan samtidig købe flasker osv. til billige penge der. Jeg bruger brystmælksposer til at fryse mælken ned i - det er SÅ nemt. 

Jeg ville aldrig kunne overskue at skulle bruge energi på at pumpe ud manuelt. Når man har en lille baby (i dit tilfælde to) så er der bare ikke overskud af energi. Så er det bare fantastisk at kunne sætte sig i sofaen, sætte pumpen på, og slappe af til fjernsynet eller med computeren på skødet. I stedet for at skulle bruge krafter på at trykke, for at pumpe ud. 

Gør dig selv den tjeneste at ofre de ekstra penge, på en elektrisk. 

Vi snakkede også om en manuel herhjemme, men for pokker hvor jeg priser mig lykkelig for ikke at have købt sådan en, men en elektrisk i stedet for. 

Anmeld

9. december 2012

Miss Church

LilleChelle skriver:

Medela er det mærke som bliver brugt på sygehusene rundt om i landet  

Den er rigtig god - og jeg er rigtig glad for min. 

- Hvis du ikke vil købe brugt (og spare penge) så kig på amazon.uk, der kan du spare en del - og du kan samtidig købe flasker osv. til billige penge der. Jeg bruger brystmælksposer til at fryse mælken ned i - det er SÅ nemt. 

Jeg ville aldrig kunne overskue at skulle bruge energi på at pumpe ud manuelt. Når man har en lille baby (i dit tilfælde to) så er der bare ikke overskud af energi. Så er det bare fantastisk at kunne sætte sig i sofaen, sætte pumpen på, og slappe af til fjernsynet eller med computeren på skødet. I stedet for at skulle bruge krafter på at trykke, for at pumpe ud. 

Gør dig selv den tjeneste at ofre de ekstra penge, på en elektrisk. 

Vi snakkede også om en manuel herhjemme, men for pokker hvor jeg priser mig lykkelig for ikke at have købt sådan en, men en elektrisk i stedet for. 

Arg så ved jeg hvad det er for en

Jeg må på jagt og se om jeg kan finde en til rimelige penge

Det er hvert fald en masse gode overvejelser! Tak for det. Dem vil jeg tage med i beslutningen

Anmeld

9. december 2012

L&V

Miss Church skriver:

Hej  

Jeg ville vente med at købe en hvis jeg var dig.. De er smarte hvis man gerne vil malke en masse ud hurtigt eller måske har lidt svært ved at få det til at løbe til men hvis det løber nemt og fint er en manuel lige så fin og noget billigere..

Jeg har en fra pigeons og den er super go, lille og praktisk.. Jeg brugte den til at malke ud så min datter ku passes et par timer hist og her.. Men syntes det er dyrt hvis man ik bruger den mere end det

Anmeld

9. december 2012

Miss Church

Månsson skriver:

Jeg ville vente med at købe en hvis jeg var dig.. De er smarte hvis man gerne vil malke en masse ud hurtigt eller måske har lidt svært ved at få det til at løbe til men hvis det løber nemt og fint er en manuel lige så fin og noget billigere..

Jeg har en fra pigeons og den er super go, lille og praktisk.. Jeg brugte den til at malke ud så min datter ku passes et par timer hist og her.. Men syntes det er dyrt hvis man ik bruger den mere end det

Ejj nu lyder du som min kæreste  hehe men i har ret. 

Vi har også lige snakket om, at vi jo skal være indlagt minimum 1 uge efter fødslen. Derinde kan man jo bruge deres og hvis der så er brug for det, kan vi jo købe en efterfølgende. Så kender vi også behovet lidt bedre

Anmeld

9. december 2012

LilleChelle

Miss Church skriver:

Arg så ved jeg hvad det er for en

Jeg må på jagt og se om jeg kan finde en til rimelige penge

Det er hvert fald en masse gode overvejelser! Tak for det. Dem vil jeg tage med i beslutningen

Det synes jeg. 

Jeg var heldig at finde en elektrisk, til 200 kr. (RØVERKØB) og det er virkelig det bedste køb. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.