Anonym skriver:
Skriver lige som anonym så mit arbejde fx ikke kan se det.
Jeg er gravid i 20. uge og kan se frem til at skulle arbejde 36 timer her lørdag, søndag og mandag i næste uge. Jeg arbejder i et supermarked og har mange gange før arbejdet så meget. Men nu er jeg jo gravid og en almindelig 8-16 arbejdsdag er mega hård fordi jeg hurtigt bliver træt og har ondt i lænden. Der er mega travlt i weekenderne og det kan godt være et meget stressfuldt arbejde med fart på konstant. Er det mon på nogen måde skadeligt? Spørger ikke så meget for at have en undskyldning for at få færre timer for elsker mit arbejde, spørger udelukkende af hensyn til mit og babys helbred :/
Hvis man selv føler man kan holde til det så er det vel okay. Men det er jo ikke okay at stresse og det skal du tænke over. Det er ikke kun dig der stresser, men også babyen 
Jeg er selv sygemeldt med mange gener og selvom jeg selv føler jeg prøver og slappe af og lytte til min krop så har jeg flere gange fået af vide at baby har lidt for meget fart på og er måske lige en anelse stresset - og det kan være efter en sølle gåtur bare, netop fordi det er hårdt for mig.
Så jeg ville sige at du skal passe på og tænke mere på at du er gravid end at du sagtens kan holde til 36 timer på 3 dage.
Anmeld