Kom og vær med til at tabe de ekstra kg!!!:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2013

Chanel12

Chili skriver:

Det er bare så flot
Jeg tog "kun" 12 kilo på i min graviditet, fordi jeg ikke rigtig havde den vilde madlyst.. Men den har jeg så desværre fået efter jeg fødte! Så det har været lidt svært her i julen at holde igen

Men nu er det slut! Og jeg er begyndt at motionere og spise sundt, så håber de 15 kilo går hurtigt, så man kan blive sommerklar

Super flot at du kun tog 12 kg på, her tog jeg i alt 18 kg. Og d var sku forfærdeligt da jeg i forvejen havde taget på 16 kg. Men nu er der så røget 19 kg og mangler 15 så jeg kan blive lidt lækker til sommer oh d hele kan se smaller ud bortset fra brysterne lol

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2013

Mamalou

Jeg vil gerne være med

Jeg startede på kuren South Beach i går, hvor vægten viste 57,1 kg. Jeg vil gerne ned på 53 kg.

De første to uger af kuren er uden kulhydrater, og skulle være en ret effektiv kickstarter. Jeg vejer mig først næste mandag, så må tiden vise om der er held ved det Efter de første uger skulle sukkerafhængigheden også være kureret - hvilket jeg ser frem til. Det er virkelig tiltrængt 

Fra tredje uge og frem til vægttabet er nået skal jeg følge fase to, hvor der kun spises få gode kulhydrater. 

Der efter rykker jeg over i fase tre der er en livslang fase med gode og sunde retningslinjer for en kost der holder vægten. 

Jeg har ikke de store problemer med at undvære kulhydrater, da det normalvis ikke er noget jeg spiser i lange baner af. Dog er jeg sucker for slik, kage og is og det er dét de ekstra kg er kommet af. 

Jeg har meldt mig til kvindeløb til april, og satser på at begynde med løb når sneen er væk. Indtil da går jeg 5 km om dagen og dyrker lidt styrketræning her hjemme.

Selvom vi ikke følger den samme kur, tænker jeg det ville være rart at "følges"

Vh. Louise

Anmeld

15. januar 2013

Chanel12

Mamalou skriver:

Jeg vil gerne være med

Jeg startede på kuren South Beach i går, hvor vægten viste 57,1 kg. Jeg vil gerne ned på 53 kg.

De første to uger af kuren er uden kulhydrater, og skulle være en ret effektiv kickstarter. Jeg vejer mig først næste mandag, så må tiden vise om der er held ved det Efter de første uger skulle sukkerafhængigheden også være kureret - hvilket jeg ser frem til. Det er virkelig tiltrængt 

Fra tredje uge og frem til vægttabet er nået skal jeg følge fase to, hvor der kun spises få gode kulhydrater. 

Der efter rykker jeg over i fase tre der er en livslang fase med gode og sunde retningslinjer for en kost der holder vægten. 

Jeg har ikke de store problemer med at undvære kulhydrater, da det normalvis ikke er noget jeg spiser i lange baner af. Dog er jeg sucker for slik, kage og is og det er dét de ekstra kg er kommet af. 

Jeg har meldt mig til kvindeløb til april, og satser på at begynde med løb når sneen er væk. Indtil da går jeg 5 km om dagen og dyrker lidt styrketræning her hjemme.

Selvom vi ikke følger den samme kur, tænker jeg det ville være rart at "følges"

Vh. Louise

Fedt! Jeg taber 1 kg om ugen, hvis jeg for lyst til noget sødt, erstatter jeg d med en protein bar eller de der nutrilett/nupo bar. Men maks 2 gange om ugen hvis det nu skal til. Ellers prøver jeg erstatte d med kogt skummemælk, sort te, lidt kanel pulver og så 2 sødemidler tabletter ellers masser af grønt og grillet kylling, kalkun og fisk  

Kartofler og alt stivelse prøver jeg at undgå  

Har du hjemmesiden til South Beach? Vil gerne se den, koster d? 

Du kan følge mig på instagram " eathealthy12 " hvor jeg sætter dagligt madretter og motivations billeder

Anmeld

15. januar 2013

Mamalou

Chanel12 skriver:

Fedt! Jeg taber 1 kg om ugen, hvis jeg for lyst til noget sødt, erstatter jeg d med en protein bar eller de der nutrilett/nupo bar. Men maks 2 gange om ugen hvis det nu skal til. Ellers prøver jeg erstatte d med kogt skummemælk, sort te, lidt kanel pulver og så 2 sødemidler tabletter ellers masser af grønt og grillet kylling, kalkun og fisk  

Kartofler og alt stivelse prøver jeg at undgå  

Har du hjemmesiden til South Beach? Vil gerne se den, koster d? 

Du kan følge mig på instagram " eathealthy12 " hvor jeg sætter dagligt madretter og motivations billeder

Du kan læse om kuren på www.southbeachkur.dk 

Jeg har lånt en bog omkring kuren på biblioteket, hvor der også er opskrifter, træningsprogram m.m.

Instagram - hvad er det? 

Anmeld

16. januar 2013

Chili

Chanel12 skriver:

Super flot at du kun tog 12 kg på, her tog jeg i alt 18 kg. Og d var sku forfærdeligt da jeg i forvejen havde taget på 16 kg. Men nu er der så røget 19 kg og mangler 15 så jeg kan blive lidt lækker til sommer oh d hele kan se smaller ud bortset fra brysterne lol

Hehe

Jeg har dig kun tabt mig 4kilo siden jeg fødte, eller, jeg startede med at tabe mig 8, men 4kilo kom på igen her hen over julen

Ville ellers gerne have set nogenlunde fit ud til hans barnedåb, men det når jeg nok ikke, når det er på søndag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.