Jeg vil gerne være med 
Jeg startede på kuren South Beach i går, hvor vægten viste 57,1 kg. Jeg vil gerne ned på 53 kg.
De første to uger af kuren er uden kulhydrater, og skulle være en ret effektiv kickstarter. Jeg vejer mig først næste mandag, så må tiden vise om der er held ved det
Efter de første uger skulle sukkerafhængigheden også være kureret - hvilket jeg ser frem til. Det er virkelig tiltrængt 
Fra tredje uge og frem til vægttabet er nået skal jeg følge fase to, hvor der kun spises få gode kulhydrater.
Der efter rykker jeg over i fase tre der er en livslang fase med gode og sunde retningslinjer for en kost der holder vægten.
Jeg har ikke de store problemer med at undvære kulhydrater, da det normalvis ikke er noget jeg spiser i lange baner af. Dog er jeg sucker for slik, kage og is og det er dét de ekstra kg er kommet af.
Jeg har meldt mig til kvindeløb til april, og satser på at begynde med løb når sneen er væk. Indtil da går jeg 5 km om dagen og dyrker lidt styrketræning her hjemme.
Selvom vi ikke følger den samme kur, tænker jeg det ville være rart at "følges" 
Vh. Louise
Anmeld