Kom og vær med til at tabe de ekstra kg!!!:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.380 visninger
14 svar
0 synes godt om
9. december 2012

Chanel12

Hej allesammen,

Nu det snart 7 uger siden jeg fødte, 

Min startsvægt før graviditet : 66 kg

Slutvægt i graviditet : 84 kg

I dag efter 7 uger siger vægten : 69,7 kg

Men jeg mangler stadigvæk og smide en del vægt, jeg har taget en del på siden jeg mødte min mand og nu vil jeg gerne af med mindst 10-15 gerne 19 kg. Vil helst gerne veje mellem 55-50 kg men 60 kg er også fint med mig. 

Min læge har givet mig grønt lys mod nutrilett og jeg erstatter min morgenmad med en Shake cacao som er 160 kalorier. 

Frokost nøjes jeg med endnu end Shake ellers frugt og en aktivia yogurt på 110 kalorier. 

Aftensmad er tit kyllingbrystfilet eller laks med masser af grønsager 

Jeg undgå kartofler, sodavand, juice, saftevand, ris, pasta og brød. Banan kan jeg også undgå da det giver hård mave og feder hvis man får for mange af dem. 

Jeg tænkte på det kunne være dejligt hvis der var andre som ville med på vognen og tabe sig 

Jeg har tabt ved den her kur 2 kg og har gjort det i en uge 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2012

Camillos

Chanel12 skriver:

Hej allesammen,

Men jeg mangler stadigvæk og smide en del vægt, jeg har taget en del på siden jeg mødte min mand og nu vil jeg gerne af med mindst 10-15 gerne 19 kg. Vil helst gerne veje mellem 55-50 kg men 60 kg er også fint med mig. 

Min læge har givet mig grønt lys mod nutrilett og jeg erstatter min morgenmad med en Shake cacao som er 160 kalorier. 

Frokost nøjes jeg med endnu end Shake ellers frugt og en aktivia yogurt på 110 kalorier. 

Jeg undgå kartofler, sodavand, juice, saftevand, ris, pasta og brød. Banan kan jeg også undgå da det giver hård mave og feder hvis man får for mange af dem. 

Jeg tænkte på det kunne være dejligt hvis der var andre som ville med på vognen og tabe sig 

det er da klart noget jeg vil overveje  fødte selv for snart 7 ugrr siden.. har ikke tabt mig nær så meget som dig  er på fra telefonen.. skriver nok mine vægt data ned imorgen og så kan vi slanke os sammen 

Anmeld

20. december 2012

MLT

Jeg vil rigtig gerne være med, men jeg skal simpelthen arbejde med mig selv, da jeg let falder i fristelserne! Øv øv! Hvordan gør du, for at undlade de søde sager osv? :-)

Anmeld

23. december 2012

Chanel12

MLT skriver:

Jeg vil rigtig gerne være med, men jeg skal simpelthen arbejde med mig selv, da jeg let falder i fristelserne! Øv øv! Hvordan gør du, for at undlade de søde sager osv? :-)

Nu skal det siges at i løbet af de 3 uger jeg har været igang har jeg en enkel gang haft pause hvor jeg fik pasta og en håndfuld pebernødder, men det var så kun en enkel gang hvor jeg havde gibet migselv lov, jeg spiser kartoffel max 2 gange om ugen ellers undgå jeg dem helt! Spiser ellers en stor portion salat nærmest hver aftensmad, med grillet kylling, kalkun eller fisk! Jeg undgå alt brød, pasta og ris og gerne kartofler også. Det har gjort at jeg vejer 67,4 i dag. Så det hjælper at holde mig fra usunde ting 

Hvis den søde tand trænger noget køber jeg mig en protein bar fra nutilett eller nupo ellers cheasy yogurt 0,1% fedt og intet tilsat sukker, der kommer jeg en halv banan skåret i skiver, kvart æble skåret i skiver, jordbær og blåbær og så 4-6 mandler skåret i skiver med lidt kanel drysset på. Det snager himmelsk og feder ikke spm en pose chips eller en chokolade plade og så selvfølgelig tro på du kan og lad være med at blive distrahere af venner eller usunde vaner, hvis du gerne vil opnå dit mål 

Det handler ikke kun om tallet på vægtskaleren det handler om at ændrer sine dårlig vaner og leve sundt, jeg er blevet gladere og mere aktiv

Anmeld

24. december 2012

Leneur

Jeg er også ved at gøre klar til at lægge kosten om, hvor jeg skal spise jævnt men lidt. Håber at det gør at jeg ikke voldæder ved aftensmaden men kan nøjes med en enkelt portion. Jeg forsager så ikke pasta, kartofler og ris men minimere indtaget. Feks 2 kartofler, 1 stykke kød og grøntsager for resten. Pasta bliver til fuldkorn og ris bliver brune.
Det jeg ikke har det så godt med er morgenmaden, har aldrig brudt mig om at spise om morgenen, så det at jeg snart SKAL det bliver svært. Ellers skal jeg ud og gå hver dag i raskt trav mindst en halv time og så lidt løb på også.når formen er blevet lidt bedre.

Anmeld

24. december 2012

Chanel12

Leneur skriver:

Jeg er også ved at gøre klar til at lægge kosten om, hvor jeg skal spise jævnt men lidt. Håber at det gør at jeg ikke voldæder ved aftensmaden men kan nøjes med en enkelt portion. Jeg forsager så ikke pasta, kartofler og ris men minimere indtaget. Feks 2 kartofler, 1 stykke kød og grøntsager for resten. Pasta bliver til fuldkorn og ris bliver brune.
Det jeg ikke har det så godt med er morgenmaden, har aldrig brudt mig om at spise om morgenen, så det at jeg snart SKAL det bliver svært. Ellers skal jeg ud og gå hver dag i raskt trav mindst en halv time og så lidt løb på også.når formen er blevet lidt bedre.

Jeg synes det svært når ris/pasta bliver bragt ind under selve kuren pga. Jeg elsker det så meget, har jeg svært ved at styre mig. Derfor har jeg givet mig selv lov at engang om ugen er set tilladt og spise ris og pasta og kartofler op til 2 gange om ugen men helst søde kartofler frem for hvide kartofler. 

Den ene dag spiser jeg hvad jeg har lyst til men med måde og kan fortælle dig at jeg for det virkelig skidt med at spise usundt nu, jeg får det så dårligt samvittighed at jeg slet ikke kan vente til en stor tallerken med grønsager og min grillet eller ovenbagte kylling som er krydret godt 

Jeg stod på vægten og den siger fandme 67,2 det giver pote at holde sig fra alt det fede og til det sunde spiser så sundt fedt som avocado og mandler men med måde igen  

Jeg er så glad for den måde jeg lever på og håber det kan vare ved foreviget, vil gene have min 2 måneder søn lever sundt og spiser varieret  

Jeg har tabt i alt siden min fødsel 17 kg og mangler et kg så jeg på min normale vægt 

Mog så er jeg normal vægt i følge bmi 

Morgwnmad spiser jeg yogurt, er ikke så vild med havregryn men min mor har sagt det skal koges i vand så Smsger det bedre, så det skal nok prøves 

Håber du hopper med vognen og får den glæde som jeg har fået ved kost omlæggende og selfølgelig bliver man mere glad og positiv og ved at at man nok skal nå til mål  

Anmeld

14. januar 2013

Chili

Chanel12 skriver:

Hej allesammen,

Godt nok lidt tid siden du startede tråden
Men synes bare det er super flot

Og jeg er også startet i dag, alt usundt er ude af hjemmet! Og både min mand og jeg starter på en frisk. Så det skal nok blive spændende

Jeg håber på at tabe mig mindst 15kg. Så det ser jeg frem til!

Hvordan går dit vægttab indtil videre ?

Anmeld

15. januar 2013

Chanel12

Chili skriver:

Godt nok lidt tid siden du startede tråden
Men synes bare det er super flot

Og jeg er også startet i dag, alt usundt er ude af hjemmet! Og både min mand og jeg starter på en frisk. Så det skal nok blive spændende

Jeg håber på at tabe mig mindst 15kg. Så det ser jeg frem til!

Hvordan går dit vægttab indtil videre ?

Super! Har instagram som i kan følge mig på hedder eathealthy12 

Jeg har indtil nu tabt mig til 65,3 kg så det fungere, har desværre været indlagt med min søn pga en infektion i hans urin, og d gjorde at jeg fik lidt småkager ned pga jeg ikke fik mad fra sygehuset og tja gider ikke give dårlig undskyldninger. Men er startet igen og d køre 

Jeg skal også tabe mig 15 kg mere så jeg tilfreds  

Vejede slut geaviditetsvægt 84

Så tabte jeg mig til 72 hvor den stod stille

Da jeg begyndte at spise sundt (faktisk kun sundt ingen motion) så har jeg tabt mig til 65,3 

Så nu skal jeg af med de 15 kg 

Og de skal væk inden juni måned! det mit mål og jeg ved jeg kan! 

Anmeld

15. januar 2013

Chanel12

Camillos skriver:

det er da klart noget jeg vil overveje  fødte selv for snart 7 ugrr siden.. har ikke tabt mig nær så meget som dig  er på fra telefonen.. skriver nok mine vægt data ned imorgen og så kan vi slanke os sammen 

Hej !! 

Troede jeg havde svaret på din besked, hop med på vognen  

Jo flere jo bedre! Har instagram hvor jeg sætter mine retter op, d motivere mig og håber d kan motivere andre i at spise sundt og komme af med de overflødig kg mit navn på instagram [ eathealthy12 ]

Anmeld

15. januar 2013

Chili

Chanel12 skriver:

Super! Har instagram som i kan følge mig på hedder eathealthy12 

Jeg har indtil nu tabt mig til 65,3 kg så det fungere, har desværre været indlagt med min søn pga en infektion i hans urin, og d gjorde at jeg fik lidt småkager ned pga jeg ikke fik mad fra sygehuset og tja gider ikke give dårlig undskyldninger. Men er startet igen og d køre 

Jeg skal også tabe mig 15 kg mere så jeg tilfreds  

Vejede slut geaviditetsvægt 84

Så tabte jeg mig til 72 hvor den stod stille

Da jeg begyndte at spise sundt (faktisk kun sundt ingen motion) så har jeg tabt mig til 65,3 

Så nu skal jeg af med de 15 kg 

Og de skal væk inden juni måned! det mit mål og jeg ved jeg kan! 

Det er bare så flot
Jeg tog "kun" 12 kilo på i min graviditet, fordi jeg ikke rigtig havde den vilde madlyst.. Men den har jeg så desværre fået efter jeg fødte! Så det har været lidt svært her i julen at holde igen

Men nu er det slut! Og jeg er begyndt at motionere og spise sundt, så håber de 15 kilo går hurtigt, så man kan blive sommerklar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.