av min lænd og av i siderne :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. december 2012

DKTiha

Ja piger så nåede jeg 14+6 så nu kan jeg snart få køn at vide, hvis den vel og mærke stadig er derinde (er pt meget i tvivl om det)
da jeg har nogen rigtig kedelige smerter a la knivstik i begge sider og kan ikke hoste uden at det gør hamrende ondt, og kan mærke det hele spænder i lænden og foran og har mange leg muskel kramper.... tilgengæld så kan jeg ikke være i nogen bher mere overhovedet (så på det punkt ved jeg da at der sker en forandring).

jeg skal til første jordmoder besøg d. 12.12.12 og skal til ekstra scanning d. 13.12.12 - de ku selvfølgelig ikke lige lave det så jeg sku begge dele samme dag
nå pyt.

Men hvad kan jeg gøre af øvelser for bækkenet osv ?? udover jeg selvfølgelig laver knibe øvelser ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2012

Tøs85

DKTiha skriver:

Ja piger så nåede jeg 14+6 så nu kan jeg snart få køn at vide, hvis den vel og mærke stadig er derinde (er pt meget i tvivl om det)
da jeg har nogen rigtig kedelige smerter a la knivstik i begge sider og kan ikke hoste uden at det gør hamrende ondt, og kan mærke det hele spænder i lænden og foran og har mange leg muskel kramper.... tilgengæld så kan jeg ikke være i nogen bher mere overhovedet (så på det punkt ved jeg da at der sker en forandring).

jeg skal til første jordmoder besøg d. 12.12.12 og skal til ekstra scanning d. 13.12.12 - de ku selvfølgelig ikke lige lave det så jeg sku begge dele samme dag
nå pyt.

Men hvad kan jeg gøre af øvelser for bækkenet osv ?? udover jeg selvfølgelig laver knibe øvelser ??

Jeg tror ikke du skal bekymre dig om barnet stadig er der.. Hvis du har aborteret tror jeg ikke du ville være i tvivl.. Smerterne i siderne lyder som ligamentsmerter og der sker så meget med kroppen når man er gravid, så tag det bare roligt.. Men det er svært i starten fordi man jo ikke kan mærke babyen derinde..
Vil også lige sige at da jeg aborterede var mine bryster som normalt i samme øjeblik, så hvis dine bryster er ømme og store, er det endnu et tegn på alt er som det skal være..

Ville lige berolige dig lidt

Anmeld

9. december 2012

lycly

Det med følelsen af at det niver er helt normalt både når man hoster og nyser eller hvis man ligger skævt. Det er sindssygt ubehagelig men normalt Så din bebs er helt sikkert stadig derinde i bedste velgående
Det har noget at gøre med at det hele udvider sig osv og så vidt jeg husker stopper det senere i graviditeten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.