Elastikker og spænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.106 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. juni 2009

Mikkelmusen

Hvor køber i sådan noget? Jeg har ikke rigtig kigget så mange steder endnu, men Filuca er jo ved at få langt tykt hår. Så jeg kunne godt tænke mig at finde nogle små frotte-elastikker og nogle små spænder til hende.

Det må også gerne være overkommeligt i pris

Christina 40+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2009

linemus

Jeg købte en masse små frotté elastikker i lyserød, lilla og blå med glimmer (fancy) i Aldi til en 10'er. De vil også rigtig gerne have dem i håret, når vi leger, men 10 sek. efter bliver de rykket ud. Især Nanna vil bare ikke have dem sidende, og hun har ellers langt hår, der kunne have godt af at blive holdt lidt væk fra bla. maden

Anmeld

10. juni 2009

Mikkelmusen

linemus skriver:

Jeg købte en masse små frotté elastikker i lyserød, lilla og blå med glimmer (fancy) i Aldi til en 10'er. De vil også rigtig gerne have dem i håret, når vi leger, men 10 sek. efter bliver de rykket ud. Især Nanna vil bare ikke have dem sidende, og hun har ellers langt hår, der kunne have godt af at blive holdt lidt væk fra bla. maden

Er det noget de altid har eller var det kun noget spot-varer?

Anmeld

10. juni 2009

Mie A

H&M har mange forskellige slags - der køber vi til Ea.

Anmeld

10. juni 2009

ivfmarie

Superbugsen (det er vel også Kvickly) har en masse småtterads til tøsehår til overkommelige penegører. Båder spænder og elastikker - i farver og striber, og prikker og stjerner.. you name it..

Anmeld

10. juni 2009

linemus

Mikkelmusen skriver:

Er det noget de altid har eller var det kun noget spot-varer?

Jeg tror ikke, de har dem altid. Det er vist en måneds tid siden, jeg købte dem. Så det er ikke sikkert, de har dem mere.

Jeg tror, du kan finde dem mange steder. Hvad med i Tiger eller Matas? Men så skal du selvfølgelig på jagt, det er nemmere, hvis der lige er nogen, der ved det...

Anmeld

10. juni 2009

Mikkelmusen

Ja jeg magter ikke rigtig 15 forskellige butikker. Vi har noget i stil med tiger hernede, som hedder xtra, og de har ikke så meget hårdims nemlig. Jeg må bare kigge når vi kommer rundt i de forskellige butikker. Tak piger

Anmeld

10. juni 2009

..

Jeg har fundet nogen i Føtex, sådan nogen fine nogen i lilla og lyserød, det er bare begrænset hvor længe Smilla gider at have dem i - desværre :-(

Anmeld

10. juni 2009

Mikkelmusen

Macrolf skriver:

Jeg har fundet nogen i Føtex, sådan nogen fine nogen i lilla og lyserød, det er bare begrænset hvor længe Smilla gider at have dem i - desværre :-(

Jeg kiggede i føtex sidste weekend, men gad ikke bruge hele dagen på at lede efter elastikker, og dem jeg fandt var kun store og ikke i frotte. Men tak alligevel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.